• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

hm..den där får jag lyssna på imorgon...låter konstigt :S

Ogabinne skrev 2009-11-29 23:02:48 följande:
    Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-29 23:03:12 följande:
    Oj jag la just märke till nåt jag inte sett förut. Såg en bit ur Janets nya video "Make me"...och vi vet ju att den är inspirerad av Scream, men jag har inte tänkt på att kavajerna de har på sig har såna där höga axlar som MJ hade under sista tiden av sitt liv...det som fick honom att se smalare ut...
    Hade han såna? :O
  • Ogabinne

Jag skrattar ihjäl mig. Telefonkonversation mellan MJ o Glenda. MJ härmar Joe, och han svär.

• Längtan efter dig

Ni skriver flitigt som vanligt

Jag har en glad nyhet att komma med! Jag har fått kontakt men min biologiska pappa och han är hur snäll som helst! Känns som att jag känt honom länge. Vi är så lika varandra.

You want to see a miracle? Be the miracle.
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-11-29 23:16:21 följande:
    Nej men vad roligt =) Gud va kul =)
    Ja, jag är sååå glad! Känns som att en pusselbit fallit på plats
    You want to see a miracle? Be the miracle.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael