• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:02:48 följande:
    Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..

Hade inte hört denm förut. Men allstå, jag fattar inte. Vad fick honom att göra den? Stod inte Jermaine och Mj varandra nära under uppväxten och så?
  • Bevabus

jaa...i hela "This is it" filmen har han ju såna.......har du inte märkt det?

Brooke skrev 2009-11-29 23:12:18 följande:
    Hade han såna? :O
  • Ogabinne

Hahahahahaha jag väcker snart barnen. Han pratar om vita mäns penisar!

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 23:20:59 följande:
    Hade inte hört denm förut. Men allstå, jag fattar inte. Vad fick honom att göra den? Stod inte Jermaine och Mj varandra nära under uppväxten och så?
    Något om att Jermaine skulle få ett stort skivkontrakt, och detta var i samma veva som MJ skulle ge ut Dangerous. Samtidigt bad MJ skivbolaget att hjälpa honom med sin skiva, och därför la de Jermaine på "hold" under tiden. Och då blev Jermaine arg och skrev en låt... Om det jag läst stämmer.

Asså, Jurk i samband med sex, betyder det inte runka? Kan MJ uttala sådana ord? :-O
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-29 23:22:38 följande:
    Jag vet att Janet och Michael stod varandra JÄTTEnära varandra.. Men jag vet inte om någon annan stod honom nära..
    Jo men när dom var små bran och turneade med Jackson5 var Jermaine och Mj varandra nära... iaf vad jag har läst....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:25:20 följande:
    Något om att Jermaine skulle få ett stort skivkontrakt, och detta var i samma veva som MJ skulle ge ut Dangerous. Samtidigt bad MJ skivbolaget att hjälpa honom med sin skiva, och därför la de Jermaine på "hold" under tiden. Och då blev Jermaine arg och skrev en låt... Om det jag läst stämmer.Asså, Jurk i samband med sex, betyder det inte runka? Kan MJ uttala sådana ord? :-O
    Men åh
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:25:20 följande:
    Något om att Jermaine skulle få ett stort skivkontrakt, och detta var i samma veva som MJ skulle ge ut Dangerous. Samtidigt bad MJ skivbolaget att hjälpa honom med sin skiva, och därför la de Jermaine på "hold" under tiden. Och då blev Jermaine arg och skrev en låt... Om det jag läst stämmer.Asså, Jurk i samband med sex, betyder det inte runka? Kan MJ uttala sådana ord? :-O
    Är det sånt som är med på det där telefonsamtalet?
  • mona83
    mona83 skrev 2009-11-29 23:27:21 följande:
    Är det sånt som är med på det där telefonsamtalet?
    Måste lyssna på det när jag har min hansfree i datorn. Hördes så dåligt vad Mj och Glenda sa. Så dåligt ljud på min dator :-/
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael