• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Och folk säger att han var homosexuell. Yeah right!

Michael med kärleksbekymmer

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 23:27:21 följande:
    Är det sånt som är med på det där telefonsamtalet?
    Nej den första länken med telefonsamtal är när han pratar om hur Joe ringde på fars dag och bad att få låna en halv miljon dollar av Michael.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:37:27 följande:
    Nej den första länken med telefonsamtal är när han pratar om hur Joe ringde på fars dag och bad att få låna en halv miljon dollar av Michael.
    Ah, då är jag med
  • Bevabus

hahahaha

Ogabinne skrev 2009-11-29 23:23:09 följande:
    Hahahahahaha jag väcker snart barnen. Han pratar om vita mäns penisar!
  • Ogabinne

Gud... jag som trott jag sett allt på youtube... det finns massor med telefonkonversationer ute som jag inte sett förut!

• Bevabus

Bara att titta här. Vi har ju pratat om hans höga axlar flera gånger i tråden, men ditt minne kanske sviker? :/
    Btw, hur fungerar det att plugga när ditt minne krånglar? Jag menar, har inte lärarna gett dig nån extrahjälp då dem vet att du har det svårt?

Brooke skrev 2009-11-29 23:37:24 följande:
    Men jag tror jag tittade på armar, ansikte, ben. Och tänkte hela tiden "Michael ta av dig solglasögonen" haha. får kolla det någongång.. *ler*
  • Ogabinne

Mer telefonsamtal. Michael avslöjar för Glenda hur han hörde Joe vara otrogen mot Katherine...

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael