Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-12 17:11:25 följande:
    Pppprrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuutt på dig!
    Redaktioooooneeeeeen!!! Bevvan sa P-ooooooordeeeeet!!!!!!
  • Ogabinne

Mamma sa att det snöade innan men jag har inte sett en flinga...

Kom o tänka på söndagen 1 advent när vi var på väg till stan. Stod och väntade på bussen och plötsligt började det snöa. Massor. Små söta flingor och det kändes så himla rörande. Första snön på första advent!!

Tills jag upptäckte att det var små gula blad från trädet som blåste ner!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-12 17:28:54 följande:
    Men nääääh! Bild 42 är ju 3 snubbar på
    Några bilder har nog plockats bort. Tror bevvans bild var typ 39 nu eller ngt.
  • Ogabinne

5 minuter kvar tills Blixten McQueen filmen börjar. Åh sicken lugn kväll det kommer bli.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-12 17:35:04 följande:
    Jag hittar den inte
    Bild nummer 39, axel och halvt huvud syns. Hon är på väg förbi typ bakom de som sitter vid baren. Om jag är rätt ute!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-12 17:40:06 följande:
    Jag står med mina vänner vid baren och pratar så det låter rätt hahaMin tröja är svart och kortärmad
    Ja det måste vara den bilden för jag har kollat igenom alla bilder nu o den enda jag känner igen är den där.
  • Ogabinne

Man of the year med Robbie Williams. Är det ngn som sett den? Är det ngt o ha?

• Ogabinne

Nä, den här lät bättre. Den får det bli ist.

Stranger than fiction
    Amerikanskt dramakomedi från 2006. En morgon börjar den till synes normale och ensamme skattmasen Harold Crick höra en kvinnlig röst. Hon berättar om allt vad han företar sig, hans tankar och känslor in i minsta detalj. Harolds noggrant kontrollerade liv vänds upp och ner av denna berättelse som bara han kan höra och när rösten förklarar att Harold Crick står inför sin nära förestående död inser han att han måste ta reda på vem som skriver hans historia och övertala henne att ändra på slutet. För att försöka rädda sitt liv inleder han en romans med den fritänkande bagerskan Ana Pascal.

I rollerna: Will Ferrell, Dustin Hoffman, Emma Thompson, Maggie Gyllenhaal. Regi: Marc Forster.

• Ogabinne

Man märker att man inte har något liv när man är den enda själen i en annars så aktiv tråd en lördag kväll.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael