-
En dask på baken, de känner han inte under blöjan. Drar fram base-balle-träet!Bevabus skrev 2009-12-14 19:59:04 följande:Ge honom vad han tål Ogabinne! KOM IGEN NU! En dask på baken sitter nog bra! -
Sandra: Hur har det gått med din videoblogg sen? Har för mig du sa att du hade spelat in lite men jag har inte sett något på bloggen. Blev det något om könsfärger o det sen?
-
Nej jag hittar inte... vem har tagit bort den?Brooke skrev 2009-12-14 20:06:40 följande:jaa, det ligger uppe på bloggen har jag för mig :O Måste titta- Den är på 20 minuter. -
Klipp den itu till två!Brooke skrev 2009-12-14 20:12:53 följande:Det var ju dä jag gjorde. Men den är för lång. dem får bara vara 10 minuter för att kunna få ligga kvar. -
God morgon!
Shit, jag somnade runt elva i går, o vaknade strax efter sju tillräckligt pigg för att stiga upp. Helt sjukt. Annars brukar jag inte somna förrän 00-02 och är helt död om morgnarna, försover mig hiskeligt mycket, vaknar, flyger upp, slänger på ungarna kläder och vi får rusa. Nu sitter de och kollar bompa och äter frukost i lugn och ro och JAG kommer hinna äta frukost!!! Jag har bestämt mig, det blir sängen klockan 23 i fortsättningen!
Mona: Så länge han är tillräckligt pigg för att orka följa med till stan ser jag inget fel i det. Man behöver komma ut och få lite frisk luft även om man är sjuk. -
Idag är barnen spända. Julfesten på dagis går av stapeln kl 9.00 och snacket går om att tomten kanske kommer!
Himla spännande att se hur jag ska lyckas lämna över deras julklappar till någon fröken utan att barnen ser.
-
Det här är verkligen nytt för mig... att ha så här mycket TID på morgonen! Alla har ätit frukost, alla har klätt på sig, killarna har tittat bompa, jag har läst både lokaltidningen och aftonbladet OCH hunnit med TRE morgoncigg. Och vi har 20 minuter kvar innan bussen går. Den TIDIGA bussen som vi aldrig hinner med annars.
Helt salig.
-
Bevabus skrev 2009-12-15 08:42:18 följande:Oj va mycket snö vi har nu! Det har inte slutat snöa under hela natten Leah fick sova hela natten.Ogabinne har en massa tid.Jag är uppe den HÄR tiden på morgonen.Vart är världen på väg???
Ingen snö här inte. Men däremot svinkallt och frost överallt.
Idag blir en fixardag. Ta tag i allt jag låtit bli att ta tag i senaste tiden. Skola, viktiga samtal, tråktjafs. Go go go!! -
Det snöar!!!
Får se hur länge det håller i sig... små söta tunna flingor än så länge. Mer mer, jag vill åka pulka! -
nu tjockar flingorna på sig och nu jävlar lägger det sig på marken! 3-4 ggr har det snöat innan men inte lagt sig, men nu ser man ett tunnt vitt lager!