Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

O nu ska jag åka och hämta barn från julfest. Tjing!

• Ogabinne

O nu har det slutat snöa. Det kom tillräckligt för ett snöbollskrig när vi kom hem iaf. Hoppas det börjar igen. Kidsen sitter och mumsar russin o jag försöker samla kraft till att starta middagen. Skulle bli spaghetti o köttfärssås.. om jag masar mig upp ur stolen vill säga.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-15 16:03:56 följande:
    Det blev Hälla. Orka åka in till stan Satte inte sprätt på många kronor alls. De viktigaste. Känns skönt i plånkan Och vet ni. Den 11.e januari kl 8.. ÅTTA.. börjar jag plugget. Jag kom in
    Åh, GRATTIS!!!!!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-15 22:28:15 följande:
    Ogabinne, nu har iaf Jermaine varit online på twitter. Men det har inte hänt nått på sidan...
    Ja det var mkt han ville berätta för världen. Dryga jäklar.

Jag ska vara duktig o knoppa i tid ikväll också, så kanske det blir ytterligare en morgon utan stress. Legat o kollat på Bridget Jones dagbok. Natti natti på er!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-16 08:03:28 följande:
    KALLT!!!-5 ute.. +15 inne.. GAH!!! MASSVIS med snö ute...Bm 10.30 ....
    +2 grader. Regnet öser ner med några få blandade snöflingor. Enligt smhi blir det iaf 1 minusgrad och snö i kväll, vi får väl se. Problemet är att vi ligger runt nollan hela vintern. Ett par minus till ett par plus. Så även om det kommer lite snö så är det blötsnö och den smälter fort. Fast jag ska väl inte klaga. hade kunnat bo i Kiruna. 24-26 minusgrader idag. 30!!!!!!!! minusgrader frammåt natten. Jag förstår inte att folk verkligen BOR där!
  • Ogabinne

Woho jag har fått klartecken från självaste konstapeln, så nu är det bara att tuta och köra!

• Ogabinne

Vi har varit i stan o käkat donken. O köpt nytt garn. Hittade ett jättehärligt och mjukt flerfärgat garn i olika rosa nyanser. Kommer bli goa strumpor av det. Garnet jag använde innan tog slut efter 1 och en halv strumpa, o fanns inte kvar, så antingen blir det o slänga, eller sticka klart sista strumpan i annan färg. KAN ju bli småkul.

• Ogabinne

På bussen hem nyss sa storebror till mig:
    Mamma, när vi kommer hem, kan du sätta på "takita" då?
    Va? Vad menar du?
    Takiiiiiiita, kan du sätta på takita??
    AAAAAH!! TAKIDA??
    Ja, och sen Michael Jackson.

Min unge har den bästa musiksmaken. Precis som sin mor.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael