-
En blogg.Brooke skrev 2009-12-16 17:17:14 följande:Vad är det du ska göra?? Nu får du ju allt berätta vad det är frågan om.. haha schyst färger, kan se mig det framför mig =)
Vill inte skri va här vilken men kan PM'a dig adressen sen.
-
Man får inte skriva vad som helst i en blogg. Ville ta reda på hur jag ska förhålla mig för att inteöverträda någon gräns.Brooke skrev 2009-12-16 17:22:02 följande:Ohh. men varför skulle det vara olagligt att göra en blogg :O *funderar* -
Guten Morgen!!
Här ligger snön vit på marken och det regnar inte!
Frullen är avklarad och det är dags att klä på barn o åka till dagis. Näst sista dagen!
-
- 2 grader o snöar lite lätt. Rätt okej.
-
Nu är jag hemma... kom inte hem till lugn o ro o slapp som jag hade önskat. 1 närvaroprov, 1 praktiskt prov, 1 teoretiskt prov och 1 insändningsuppgift... fixar jag väl på 2 dagar??
Bah! 2 dagars helvetesplugg med andra ord.
Ingen anledning o dra ut på det med, bara o sätta igång. -
Japp, de går på dagis båda två.Brooke skrev 2009-12-17 10:24:00 följande:Jisses :O Går lillebror oxå på dagis? eller är det bara Storebror som gör?
Kört fast på min insändningsuppgift så jag insåg att det nog är bättre att ta en paus o fortsätta med nya tag om en stund än att slänga datorn i golvet.
-
Ja, samma dagis och sedan de började igen efter sommarlovet också samma avdelning.Brooke skrev 2009-12-17 10:51:27 följande:okej, går dem på samma dagis eller? haha ja då är det bäst att ta en paus. Har varit nära och slängt ner datorn på golvet. USch va arg man blir ibland. Ska plugga sen jag oxå..
Eller hur, o ju mer man sitter där och retar upp sig själv över att man kört fast, ju hårdare kör man fast. Sen går man iväg en stund och tänker på annat och kommer tillbaka för att prova igen, o bara plötsligt från det blå så lossnar det oftast.
Ska köra på nu. 50 minuter kvar tills min tvpaus och sjunde himlen börjar.
-
Vad var det jag sa! Raderade hela skiten och började om och nu gick det som det ska!
-
Men hallå!Bevabus skrev 2009-12-17 11:21:31 följande:Så nu kom jag precis hem ifrån teoriprovet. Kan ju dock inte säga hur det gick, men lovar att berätta när jag har blivit godkänd på allt. Får se när den dagen kommer
Så kan man väl inte säga?
-
God morgon tjejer...
Låg med migrän hela eftermiddagen och kvällen igår. Somnade kl 22 i hopp om att lite extra timmars sömn skulle göra susen. Vaknar 7.30 och givetvis är skiten kvar. Så tröttsamt. Som tur är fylldes kontot på idag så det blir till o lämna barnen på dagis och åka raka vägen in till apoteket och hämta medicin så jag blir av med skiten. Ska se om jag orkar kolla skor till mig själv när jag ändå är inne...
Sandra; Kan du vissla johanna har gått efter kalle i alla år så länge jag kan minnas! Även när vi var små.