Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Vi har också jullov nu till 11 januari. Eller ja, barnen har jullov. Min skola fortsätter som vanligt. Men, still otroligt skönt!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-18 20:16:51 följande:
    Hur klipper man nedifrån och upp, snett nedåt :S haha..eller jaha nu förstod jag vad du menar haha.. jag har typ den sne, har alltid haft det. Men det som är jobbigt är att jag vill ha den på höger sida, för det är så jag alltid haft min snedlugg men vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bra :O
    Fattar inte, vad menar du? Vill den vara på vänster sida eller?
  • Ogabinne

Vad menade du att jag skulle ta bild på?

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-18 20:47:58 följande:
    nej vill ha den på höger. Men jag är ju högerhänt så vet int hur jag ska göra men det fixar sig när jag väl ska klippa.. =)
    Jag är också högerhänt och har luggen till höger. Det går att klippa.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-18 20:48:56 följande:
    Ditt hår såklart
    Kan prova!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-18 20:58:34 följande:
    Din lilltå
    Ja jag blev lite förvirrad!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-18 23:38:05 följande:
    Vad hittade du för overaller då? Här kör jag med en 3 år gammal bävernylonoverall. Okej nu är dte ju många - grader så då blir man ju oftast inte blöt. När det är + garder har han fått ha jacka och thermobyxor på sig, inte ens dom har han blivit blöt i vad jag vet. Dagis har inget sagt iaf.....
    De har overaller från Maxi. Blev budgetvarianten detta året. Vi hade deras overaller förra året också, samma modell men annan färg, och dom var KANON! Blev aldrig blöta och trots en hel vinters användande såg de nya ut när jag plockade fram dom för o sälja dom i höstas. Så när de hade erbjudande på årets för 199 kronor slog jag till direkt. Men något måste de ha gjort för de är dyngsura overallerna varje dag jag hämtar från dagis. Idag har vi lössnö och inte kramsnö/slask eller regn så idag var de torra. Men ska köra en impregnering av dom så borde de funka sen. Värmen håller de jättebra, och trots mycket rumpåkning i torra backar ser de än så länge nya ut.
  • Ogabinne

God morgon!!

Ingen bra ide att somna klockan 02 och stiga upp klockan 10. Helt fel dygnsrytm o jag sitter med värkande huvud. FÖrhoppningsvis går det över. Har iaf medicin hemma nu så det känns tryggt.

Vaknade till ett jäkla liv utanför. Lilla snötraktorn körde för fullt. Jag tyckte att vi redan hade mycket snö, men det tyckte inte vädergudarna för nu är en dm av fönstrena täckta med snö och det snöar som fan ute. Oj vad vi ska åka pulka när storebror hämtats hem. Vi ska åka pulka tills vi är dyngsura isbitar som måste tinas upp i badkaret. Yepp! Dock inga 22 minus, vi klarar oss gott med -5.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-19 09:54:58 följande:
    Sovmorron här till halv 10, men så kom ungarna i säng efter 22 igår....Hatar dom kvällar då det blir sent. Är ju så skönt när dom lagt sig och man har hela kvällen för sig själv....
    Visst är det! Det är ju då ens egen dag börjar, när barnens dag tar slut.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-19 00:34:14 följande:

vid 1:02 hahaha!
    Lätt att storebror o jag ska gå o se den. Vi älskar Alvin!

O jag vet inte vad som tog åt mig. Mitt i trailen började jag gråta o nu kan jag inte sluta. Va kom det ifrån?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael