Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-20 12:51:50 följande:
    Jisses :O Han kan inte ha sett så rolig ut när dem drog upp honom va? Med tanke på att han har legat i vattnet i tio år.
    Nej, det var inte mkt kvar av hans utseende. Han blev identifierad på sin vigselring som satt kvar.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-20 12:52:51 följande:
    Oj vad duktig han är =) Ska oxå ta ett städartag här. Kan jag inte få låna din son?
    Haha, kan skicka över honom när han är klar här. Han har dammsugit och skurat sitt rum o nu dammsugar han storarummet.

Det blir ju dubbelt jobb eftersom jag får ta det han missar efteråt, men han tycker det är roligt o känner sig duktig så det är klart han får städa. O det är aldrig för tidigt att lära sig att hjälpa till.
  • Ogabinne

God morgon!

Sen visste jag inte vad jag skulle skriva.

Ledsamt med Brittany. Så ung!

• Ogabinne

Hallå i stugan! Vilken slö dag! Vi har bara har sovmorgon, slappat framför tv'n, åkt pulka o varit o handlat. Sen tog dagen slut! Fick visa leg på maxi. Smickrande!

Vad hittar ni på ikväll?

Bevvan: Vad häftiga bilderna från skrapan var! Där får vi ha en träff någon dag tycker jag!

• Ogabinne

När alla glas är skitiga, o man är så slapp att man sitter o dricker cola ut en 1,5 liters flaska.... då är det kris tycker jag!

Vetebulle...någon? Jammijammi!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-21 17:22:09 följande:
    Vad köpte du då som du var tvungen och visa legg på ? *ler*
    Maxi, ja det var inte lättöl iaf. Cigg! Rätt kul att de känner sig osäkra på om jag faktiskt KAN vara 17 år med 2 barn... en 4 åring som ser ut som en 6 åring. Kanske fick barn när jag var 11, vem vet.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-21 17:34:38 följande:
    Kokain till tandborsten tror jag
    Ssssshh!!! Du vet väl att allt som skrivs på nätet stays on nätet!!!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-21 17:36:54 följande:
    Jag vill oxo åka pulka. Vi har ingen liten minibacke i närheten. Bara gigantiska. Finns en där mina päron bor. Men orkar inte gå så långt..Så idag har vi bara vart hemma. Bakat, städat lite, klätt granen.. Snart middag sen godnatt till små barn...
    Vi har bott i detta området i 2 år och har varje vinter suttit och mesat oss i en liten skitbacke på kanske 8-10 meter bakom ett av husen. Alltid helt själva, inte en unge på områdets enda pulkbacke. Idag hittade vi, på baksidan av andra huset, världens pulkbacke på säkert 50 meter!! Full med ungar!! Storebror åkte som en galning, o åkte han fel slängde han sig runt med pulkan. Blir nog en stuntman av den!
  • Ogabinne

Anna Anka är min nya BFF... bara så ni vet!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-21 18:11:51 följande:
    Oh why oh why?
    Jag älskar henne, hon är så jävla skön! Hon säger det hon tycker, skiter fullständigt i vad andra tycker, hon är den hon är. Jag håller inte med i allt hon säger, men sättet hon är på, är något jag uppskattar. Hon gömmer sig inte bakom det samhället tycker att hon ska tycka, ingen kan säga åt henne vad hon får och inte får tycka. Lätt den skönaste svenskan på många många år.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael