Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-22 11:42:05 följande:
    Jag gillar inte dom där smörpojkarna haha!!Hade det hänt IRL så hade jag nog fan dissat dom. Men ja.. Du är fan jävligt cool Men du.. Jag har bråkat med pensionärer bara för att få Lasse Berghagens autograf. Sug på den du
    Hahaha jag tycker dom är så söta så.

Berghagen, njaaaa, där hade nog jag gått förbi.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-22 12:22:21 följande:
    Michael Jackson Tribute Show Canceled ? For Good This Time gossiponthis.com/2009/12/22/michael-jackson-t.../
    Det där kan ju inte stämma. För just nu pågår ett TV-program i England som heter Move like Michael Jackson, Jermaine är en av domarna och vinnaren ska få uppträda på London konserten.
  • Ogabinne
    Ogabinne skrev 2009-12-22 12:41:45 följande:
    Det där kan ju inte stämma. För just nu pågår ett TV-program i England som heter Move like Michael Jackson, Jermaine är en av domarna och vinnaren ska få uppträda på London konserten.
    Det står på många ställen att den är inställd. Va fan...
  • Ogabinne

Okej, det är World Awards som avbrutit sitt samarbete med att sätta ihop konserten... Kanske Jermaine anlitar något annat produktionsbolag...

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-22 13:24:47 följande:
    Det har inte kommit nåt nytt på den där sidan då? Sidan som ni satt o väntade på att biljettinfo skulle komma..
    Nej, det är "coming soon" fortfarande.
  • Ogabinne

Woho, nu är det mörkt. Ännu en dag mot sitt slut. Jag älskar kvällen.
    Pulkaåkning och handling avklarad. Storebror fick välja sin egen middag idag, och laga den. Det blev......köttbullar. Massor av köttbullar. Försökte få honom att välja något till, men "du sa ju att jag fick välja själv, o jag vill ha köttbullar". Jaha, men kan du inte ta köttbullemacka då så lägger vi på lite mer gott på mackan. "Nej, jag vill ha bara köttbullar". Okej, köttbullar it is. En hel tallrik.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-22 16:29:58 följande:
    Som Håkan i "Sunes jul" som bara äter potatis vid julbordet haha
    Haha ja han är precis sån. Båda två. Korv, köttbullar, fiskpinnar. I stora lass. Pastan eller potatisen eller vad vi nu har till kan gå bra en sked eller så, sen skiter de i det o äter de goda.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-22 16:32:52 följande:
    Jaiks!!Tragiskt att kändisar måste svälta sig så
    Ja det är märkligt att det sker så ofta. Jag förstår att om man är ett ansikte som syns utåt för hela världen ofta så vill man se bra ut, men det verkar gå överstyr. Märkligt dock att inte personerna runtomkring gör något. Maka/make, föräldrar, familj, vänner... de måste ju se hur personerna tynar bort tycker man.
  • Ogabinne

Storebror har bråkat lite idag, lyssnade inte på mig i stan utan ville inte hålla handen när vi gick vid gatan utan springa lös och hoppa i snödrivorna vid vägkanten istället, och när vi skulle hem från pulkbacken blev han kaxig och skulle spela tuff. Så jag blev arg. Nu kom han här och var såååå snäll och ville såååå gärna ha sina godisar han köpte idag o han lovade att vara lugn som han sa. Så jag pratade lite med honom om hur viktigt det är att han lyssnar på mig och han lovade att försöka detta. Han tog sin påse och gick och på vägen hörde jag

"Jag looovar att säga thank you hela dagen varje dag!!"

Va fick han det ifrån!?

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael