All we want for Christmas is Michael
Berghagen, njaaaa, där hade nog jag gått förbi.
Okej, det är World Awards som avbrutit sitt samarbete med att sätta ihop konserten... Kanske Jermaine anlitar något annat produktionsbolag...
Woho, nu är det mörkt. Ännu en dag mot sitt slut. Jag älskar kvällen.
Pulkaåkning och handling avklarad. Storebror fick välja sin egen middag idag, och laga den. Det blev......köttbullar. Massor av köttbullar. Försökte få honom att välja något till, men "du sa ju att jag fick välja själv, o jag vill ha köttbullar". Jaha, men kan du inte ta köttbullemacka då så lägger vi på lite mer gott på mackan. "Nej, jag vill ha bara köttbullar". Okej, köttbullar it is. En hel tallrik.
Uschamej så mager Brittany var på hennes sista offentliga bild..
gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/01099/murphystor_1099553w.jpg
Storebror har bråkat lite idag, lyssnade inte på mig i stan utan ville inte hålla handen när vi gick vid gatan utan springa lös och hoppa i snödrivorna vid vägkanten istället, och när vi skulle hem från pulkbacken blev han kaxig och skulle spela tuff. Så jag blev arg. Nu kom han här och var såååå snäll och ville såååå gärna ha sina godisar han köpte idag o han lovade att vara lugn som han sa. Så jag pratade lite med honom om hur viktigt det är att han lyssnar på mig och han lovade att försöka detta. Han tog sin påse och gick och på vägen hörde jag
"Jag looovar att säga thank you hela dagen varje dag!!"
Va fick han det ifrån!?