Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-22 23:36:24 följande:
    Ohh jag såg en snygg Persbrandt, gör reklam för Frigo, det är kalsonger.. jag gillar hans ögon =)
    Klart han gör reklam för.. Frigo by Persbrandt. Han är delägare till Frigo.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-22 23:26:22 följande:
    häftigt! där finns det nog många jobb för dem med stake och som kan vara social!
    Hmmm... undrar om jag känner någon.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 23:42:57 följande:
    ojdå nu blöder jag i näsan S:
    Du ska inte peta kråkor med nageln, bara fingertoppen.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 23:51:11 följande:
    aha är han? :O

Jaa, vi får se vad han säger i morgon när han kommer.. Han ska hjälpa mej med min dator den är knäpp..
    Dom säljer en limited edition nu med hans signering på. Antagligen har han designat dom annars skulle de ju inte heta Frigo by Persbrandt.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-22 23:52:37 följande:
    Leah hon letar kråkor genom att köra in hela fingret i snoken... Hon blör ofta näsblod, när hon vaknar på morron så kan hon ha blött under natten. Gjorde hon redan som bebis. Ibland kan hon springa runt och bara rätt som är börja blö... Men det är inget hon stör sig på.Blör in te lite heller...
    Min lillasyster hade mycket problem med näsblod när hon var liten. Blödde jätteofta av ingen anledning. Hennes pappa har likadant. Hon fick ta prover för o se om hon hade blödarsjuka men det var inget och det försvann när hon blev äldre. Vet inte varför vissa blöder så lätt. Jag har haft näsblod en gång i hela mitt liv, när jag fick en rejäl knuff på näsan.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-22 23:53:39 följande:
    Nej nu ska jag sova så nu får ni prata om att peta snorkråkor utan mig Go natt
    Lämnar du en så givande diskussion?

Nighty night!!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 23:56:28 följande:
    nä iofs inte.. haha.. Men visste inte att han var delägare i frigo
    Nu vet du! Pm du skyndar dig kanske du kan bli ägare av ett par signerade fills!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 23:57:14 följande:
    aj, känner hur ont det gör på näsan :S
    Näsan är fruktansvärd. Fattar inte hur den kan vara SÅ känslig. En knuff på näsan o man tror man ska dö. Har tom börjat grina flera gånger när barnen o jag lekt o de smällt mig på näsan. Jag grinar inte när jag slår mig, jag svär som fan.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 23:58:30 följande:
    Vah?? Vad ska jag ha dem till?
    Jaaa, jag vet inte. Hänga på väggen? Snuttefilt? Dammtrasa? Eller stoppa en socka i och låtsas att du är en man. Jag vet inte vad du gör på din fritid.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 23:59:37 följande:
    hehe okej.. Jag tycker nästan det är värre att slå i svanskotan USCH fy fabian va ont det gör =(
    Fast DET gör man väl ytterst sällan. jag har slagit svanskotan rejält en gång i mitt liv. I en pulkbacke. Tappade andan och kunde inte åka pulka mer på hela vintern. Jävla tefat, livsfarliga!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael