Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevvan: hur lång är du?

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-22 20:46:22 följande:
    Näh för jag blir så jävla avis på deras jävla kroppar
    Vi är snyggare. Vi är alltid snyggare. Så de så. *ju mer jag nickar ju mer sant blir det kanske*
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-22 20:51:50 följande:
    Meh
    Bleh!!!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 20:52:26 följande:
    Har du testat att dra ut sladden till boxern? Om du har en sådan alltså.. Det kan vara boxern som jävlas.. eller så är det vädret som du säger.
    Nej vi har ingen boxer, vi har antenn i väggen.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 20:54:30 följande:
    aha.. okej ja iosf ni bor ju i ett hyreshus väl? haha.. tänkte inte på det.. *ler* Det funkar inte än va?
    Precis, hyreshus, behöver inte boxar o sånt. Nä, ff svart. Trean och sexan funkade inte när jag satte på tvn vid 20, satte på femman som funkade en stund, sen började det hacka mellan svart och bild, ljudet försvann o sen blev allt svart helt.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-22 21:02:31 följande:
    RÖTT!! Juligt o fint
    TOMTErött. Med en touch av guld.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-22 21:04:58 följande:
    öhhm 173, why do u ask?
    Vi diskuterade hur lång du var bara. Kul vetande.
  • Ogabinne

Woho nu funkar trean igen. Vilken lycka!

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-22 21:20:13 följande:
    Hade jag med förut, men det kom en snygg kille till mamma som lyckades charma både mamma och mig .
    Ååh dom där filurerna, skickar alltid hem de läckraste bitarna.
    Efter flera år lyckades de få med mig i hyresgästföreningen med en sån där godbit.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-22 22:15:24 följande:
    Aa det var jag som berättade det men dem vet redan orsaken, aneroxia och droger. -12-22 22:13:35 följande:
    Obduktionen tyder på det men det är inte hennes fastställda dödsorsak. Läste att de skulle vänta på toxblablaproverna först för att se vad hon hade i blodet, för tt fastställa vad som fick hennes hjärta att stanna. Hjärnprover och prover på andra kroppsdelar skulle också göras innan dödsorsaken skulle fastställas..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael