Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Eddie Murphy
    "I know what you're all thinking. That I'm running cause I'm a puff because Iman didn't move from the bird. But there's two way to react in a situation like that. You can run or be real still and she's just being real still. But she's as horrified as I am. She's raised in Africa so she knows if the birds moves, be real still. But I'm from Brooklyn so I run!"

hahaha jag skrattar lika mycket åt det där varenda gång

• Bevabus

hahah de två är väl de enda du kollar på iaf In the closet

BooBoo skrev 2009-12-02 13:11:16 följande:
    Finns massa mer behind the scenes    Stranger in moscow. ÄLSKA! In the closet. ...Öööööh! Nu tog det stopp, haha!!
  • Bevabus

dagugglor

BooBoo skrev 2009-12-02 13:14:39 följande:
    Nu ska jag lura tuppen... far o son har redan somnat.. Nu ska jag o lillbruden hoppa i säng..Night night
  • Bevabus

Fy tusan va kallt det är ute nu!!!!
    Var ner på stan och träffade en kompis, tjattrade lite på ett café, jag hämtade ut mina fina nattlinnen, försökte reda ut det där med CSN och de gör allt de kan, köpa glitter till fotograferingen ikväll och så...

• Bevabus

ungar som äter diskmaskinstabletter, klorin, kattbajs och hundbajs...här lämnar man er bara några timmar och allt går åt helvete!!!
    *suck* vad ska jag göra med er mammor???

• Bevabus

Varje jul så tar vi en bild på dansskolan med den gruppen man dansat med den terminen tråkigt att vi inte tar varje termin, men men
    Så nu ska vi då vara Star Wars...massa silvrigt glitter! (inge jedis eller små gröna Yodas alltså )

Ogabinne skrev 2009-12-02 16:23:29 följande:
    Vad är det för fotografering du ska på ikväll?
  • Bevabus

hahaha näerå du skriver i rätt
    Ja jag kände för att byta till något juligt hittade den här söta kissen på google

Ogabinne skrev 2009-12-02 16:34:45 följande:
    Ah just det ja, det har du ju skrivit innan. Vad roligt!!Vad rädd jag blev när jag postade förra inlägget, trodde jag skrev i fel tråd när jag upptäckte din bild samtidigt som jag skickade. Va söt.
  • Bevabus

hahah

Ogabinne skrev 2009-12-02 16:45:54 följande:
    Ja det fick vår arena att se ut som en gympasal.
  • Bevabus

Pussy hahaha åh nej, det komemr bli mitt nya smeknamn va?

BooBoo skrev 2009-12-02 17:06:44 följande:
    Nämen.. Jag kände inte igen dig där Pussy
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael