Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

haha

Jag har pratat om den här tjejen i tråden förr, men du har nog inte varit här då.
    Ni andra iaf, det är Hayley jag pratar om.
    Nu har hennes pappa fått ett anfall och hennes mamma åkt dit för rattfylla.
    Så i förrgår var hon alldeles förstörd och hittades i hemmet av sin syster, hon hade tagit en överdos (för tusende gången) och låg på golvet...grät hysteriskt och spydde...
    Hon bor i USA så jag kan inte åka till henne för att trösta, det är det som känns värst

Ogabinne skrev 2009-12-02 22:50:05 följande:
    Självklart! Vill du prata så vill vi lyssna.
  • Bevabus

mjo, hon har åkt in och ut på rehab men det fungerar ju inte om hon själv inte vill bli av med beroendet hon vill ju det egentligen, men i grund och botten så tror hon att världen har det så mycket bättre utan henne...att hennes familj älskar henne men att hon ändå bara sårar dem så att det är bäst om hon försvinner...

Ogabinne skrev 2009-12-02 22:55:55 följande:
    Men usch då. Överdos för tusende gången? Kanske dags för lite tvångsvård tänker jag?
  • Bevabus

Jag fick reda på precis ikväll att min danslärare vill att jag har det, så nu letar jag frenetiskt på internet men hittar inget som fungerar :/ får kolla på åhlens imorgon!

Brooke skrev 2009-12-02 22:57:43 följande:
    hmm ingen aning, har du kollat typ på Åhlens eller nått sånt? Om inte kan du nog fråga dem om dem vet vart man kan köpa det..
  • Bevabus

Ja, vad gör man liksom? fallet känns helt hopplöst, men det kan ju inte hålla på såhär i evigheter...har hållit på i tre år nu sedan föräldrarnas skilsmässa. Det var då helvetet började.
    Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag såg min lillasyster göra sådär emot sig själva och tro att alla har det bättre utan henne...

Brooke skrev 2009-12-02 22:57:43 följande:
    Men gud, är det sant? Stackars henne, hur är det med henne?? Hoppas det inte är allvarligt med henne att hon klarar sig utan några problem.. Om du vet vad jag menar. Det måte var jobbigtför henne och hennes syster.. =(
    BooBoo skrev 2009-12-02 22:59:08 följande:
    ... JObbigt!Uach vad tragiskt....
    Ogabinne skrev 2009-12-02 22:59:58 följande:
    Usch vad jobbigt... jag vet inte heller vad man gör i en sådan situation.
  • Bevabus

Hon har sagt till mig i typ ett år nu att världen är bättre utan henne och inget jag sgäer hjälper Jag försöker få henne att fatta hur underbar hon är, för det är hon verkligen!! Världens finaste, mest omtänksamma människa. Hon följer ofta med sin pappa på välgörenhetsgrejer och hon jobbar ju då och då som pluse size modell så det är jättemånga tjejer som ser upp till henne för att hon har lyckats inom modebranschen. Man ser på henne att på ytan är jättego och glad hela tiden och ser väldigt fräsh ut. Men på insidan så är hon som en orkan som är redo att bara slita itu allt omkring sig. Och när hon sminkar sig så syns ju inte alla blesyrer hon får från drogerna och att vara uppe sent om kvällarna...

Brooke skrev 2009-12-02 23:07:20 följande:
    Du skulle nog kanske behöva skriva något uppmuntrande mejl till henne. Säga att hon inte ska känna så om hon nu gör det. Hennes pappa skulle bli knäckt ju.. Hennes syster oxå och mamma oxå, men bor inte hon med pappan??Alla kommer ju sakna hennes å otroligt mycket för man har ju märkt på deras serie som jag har sett lite grann utav att han avgudar sina döttrar.. Jag tror hon skulle uppskatta det om du skikar ett litet mejl till henne =)
  • Bevabus

Glömde svara på ett par saker du skrev...

Jo hon bor med pappan
    Men Pamela (mamman) har mycket sig själv att skylla. Det är hon som hela tiden går till media och pratar skit om pappan för att få honom att se dålig ut, så hon får tillbaka vårdnaden. Tack och lov så ser domaren igenom henne, men det gör inte resten av världen. Det är massor med människor på youtube som säger att David är en hemsk pappa och att de inte kan förstå varför Pam inte får vårdnaden...
    Hon gör ju bara så att döttrarna blir mer och mer arga på henne. Men samtidigt så är hon deras mamma och de älskar henne och försöker ha ett bra förhållande till henne.

Brooke skrev 2009-12-02 23:07:20 följande:
    Du skulle nog kanske behöva skriva något uppmuntrande mejl till henne. Säga att hon inte ska känna så om hon nu gör det. Hennes pappa skulle bli knäckt ju.. Hennes syster oxå och mamma oxå, men bor inte hon med pappan??Alla kommer ju sakna hennes å otroligt mycket för man har ju märkt på deras serie som jag har sett lite grann utav att han avgudar sina döttrar.. Jag tror hon skulle uppskatta det om du skikar ett litet mejl till henne =)
  • Bevabus

Aa precis, Taylor är lika gammal som mig och Hayley är lika gammal som min syster.
    Tay är född 90 och Hayls är född 92

Brooke skrev 2009-12-02 23:15:51 följande:
    Inte lätt.. Är Hayley yngre än sin syster eller hur är det där?
  • Bevabus

Blesyrer, alltspå, mörka ringar under ögonen osv...
    Man ser ju inte direkt kry ut efter att ha varit drogpåverkad :/

Taylor har gjort allt hon han i flera år nu. Föräldrarna också. De har skickat henne på rehab flera gånger. Pratat med henne. Låtit henne ha skola hemifrån för att minska stressen. osv...
    Men de är lika trötta som henne vid det här laget. Jag vet inte hur många gånger jag brukade sitta och snacka med Taylor på msn och fick höra att hon var trött för hon hade varit uppe hela natten och tagit hand om sin syster som hade kommit hem stupfull, eller hade gjort något korkat som att backa in bilen i garagedörren när hon var påverkad...såna saker...

Brooke skrev 2009-12-02 23:20:03 följande:
    blesyrer? Hmm okej, det är lite träligt att hon inte lyssnar. Kan du inte försöka prata med hennes syster Taylor? och försöka få henne att göra en sån där ingripande grej, fast visst. Det är ju inge bra att hennes föräldrar har det svårt.. Så hon kanske inte lyssnar på så sätt.. :(
  • Bevabus

Jo, såklart de skulle bli. Ingen vill ju se sitt barn eller sin syster dö. Men vi får se hur det blir nu efter vad som hände under Thanksgiving...
    Det pratades om att de skulle se till så att hon fick prata med en psykolog, men vet inte om hon kommer att gå med på det.

Brooke skrev 2009-12-02 23:26:17 följande:
    joo, men hon måste ju sluta med det hon gör, en vacker dag kommer dem inte ens vilja prata med sin mamma om hon håller på så här.. Tkr Hayley verkar vara en super duper söt tjej och väldigt trevlig på dä du har sagt. Och jag vill inte se att hon dör för hennes anhöriga skulle bli sååå ledsna..
  • Bevabus

Näe Taylor är en helt vanlig tjej pluggar på college
    Det tär mycket på henne att hennes familj har problem, men hon har å andra sidan en pojkvän sedan fyra år tillbaka som hon kan gråta ut hos. Hayley har inte samma trygghet. Kan vara därför som hon har reagerat såhär...ett av skälen till det iaf...

Brooke skrev 2009-12-02 23:27:56 följande:
    Tråkigt att det måste gå så långt. Men har Taylor några problem med något? Det verkar ju ha tagit ut på Hayley än vad det gör på Taylor.. Hon verkar stark..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael