Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-25 22:58:49 följande:
    Milton var en häst man drömde om . Har ett påslakarnset med Milton på
    Haha ja, varje gång man lekte häst med ridpiskor/trädgrenar eller vad man använde som häst så skulle man ha Milton o han är vit, eller Black Beauty o den ska va svart. Hahaha!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-25 23:05:15 följande:
    Briar är en av dom vakraste hästar jag sett. När man såg honom live i dressyr så kunde man inte slita sig....
    Kan tänka mig det. Jag har dock aldrig varit en dressyrtjej. Tyckte alltid det var otroligt tråkigt att både kolla på och utöva. Hoppning var min passion under mina 10 år på hästryggen. Snabbt, högt och snävt skulle det vara. Ju farligare, ju större kick.
  • Ogabinne

Fälttävlan är något jag saknar oerhört. Där var det fart vill jag lova!
    Jag klarade mig i mål en gång på en sprallande gottis som gjorde allt för att slippa. Då var jag svettig! Och jävligt stolt. Vi var flera som tävlade honom den dagen, alla tjejer flög av i starten, men jag grejade hela skiten.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-25 23:09:46 följande:
    Jag älskar att titta på dressyr Så vackert att titta på. En av mina drömmar är att bli så pass bra att man kan skaffa en egen nordsvensk och åka iväg och tävla i dressyr. Visa folk hur jäkla vakra dom är när dom är samlade och verkligen jobbar med rätt muskler Var på en akademisk ridkurs, där var det ett par nordisar med, Jäklar vad det var pampigt att se dom
    Jag har samma dröm. Inte att dressyrtävla men att äga en nordsvensk. Underbarare hästar får man leta efter. Hade en så gosig nordistjej ett tag. Hon var så härlig, o så snäll.
  • Ogabinne

Nu har jag tänkt mitt MJljus kompad av MJ och Will you be there. Det var fint. Mitt stackars hjärta, som alltid gråter.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-25 23:21:56 följande:
    Var det hon som stod med micken i en sån där stativ? Då var hon med här.. Hon sjöng med tänderna..
    Ja hon skrev ju att hon såg det på tv'n ikväll men att Liza mm är bortklippt från hennes MJbag. Sandra, jag tror du måste skaffa glasisar!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-25 23:22:18 följande:
    Nu kör dem This is it skivan på reklamen på tv3.
    Dom har gjort det på de flesta kanaler rätt länge?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-25 23:27:48 följande:
    Haha! MJ var så söt när Shaggy skulle uppträda. Tummarna upp o man såg han säga I like this song Men fan så shaggy jucka. Skämdes nästan, hahahahaha!!
    haha jag tänkte på MJ, han måste skämts när de sa att MJ nog är en player o jucka gärnet.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-25 23:30:16 följande:
    Hon var grym GO LIZA!
    Du får behålla Liza.
    Jag gillar inte henne, med eller utan YANA.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael