Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Jag tror inte alls att vi ska byta tråd efter jul, synd o slänga bort denna eftersom vi med all säkerhet kommer slå inläggsrekord med denna.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-25 23:33:58 följande:
    Just de. S Och så har det vart sen han lämna sina bröder o blev solo. SÅDESÅ Brooke haha!!Nu är jag dryg
    Haha det är inte lätt att hålla reda på allt du.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-25 23:34:50 följande:
    Ja men den är ju slut troligen, för annars så hade min länk gått direkt till bagen
    Jag har sett att det är många som säljer bagen inkl This is it DVD'n, men de går inte att köpa nu eftersom DVD'n inte släpps på 2 månader. Så du kan vara lugn, du har gjort ett bra köp eftersom du antagligen får hem din box innan slutet av februari.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-25 23:34:50 följande:
    Ja men den är ju slut troligen, för annars så hade min länk gått direkt till bagen
    Jag tror inte den är slut men att just det stället slutat sälja bagen och gått över till bag+dvd, därav nytt ställe på hemsidan, därav ingen träff på länken. SÅ tror jag.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-25 23:36:43 följande:
    JO men jag har för mig det är MTV gala som hon uppträder med MJ..
    Nej det är 30 årsjubileumet han körde med Brittan. Jag har läst innan att han körde samma låt och framträdande med The way you make me feel på den.
  • Ogabinne

Kan inte hjälpa det, hans "forma händerna som en kvinna o jucka lite fint".... lalalala

• Ogabinne

Tydligen körde han samma låt med tjejerna efter varandra. Vet inte varför dock.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-25 23:45:22 följande:
    Han vet iaf hur han ska få igång dom kvinnliga fansen
    Haha något!
  • Ogabinne

Hittade detta någon skrivit, kanske stämmer.

they had multiple concerts, like it was 3 days of concerts and they didn't choose this one to show because there was legal problems with britney's contract

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael