Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Rååsa Smurfen skrev 2009-12-26 12:16:00 följande:

God jul alla i efterskott  har läst lite bak ,ser att ni har det bra  Usch vilka ljus var inte likt alls och motbjudande tänker direkt på pepsi reklamen då det brann i Michaels hår skulle aldrig någonsin vilja har hans ansikte på nåt ljus oavsett hur likt det var.Kollade okså på 30 års jublieumet i går ,irriterade mig på att jag inte kunde spela in det ,men hittade det ju i bagen ,har helt missat att den fanns där
    God jul! Det är ju jul en dag till så.
    Håller med dig om ljusen, förstår inte riktigt heller varför man skulle vilja elda upp Michael.
  • Ogabinne

Rååsa Smurfen skrev 2009-12-26 12:17:34 följande:

jag ser dig  
    Aj då, jag som trodde jag hann. Smygis!
  • Ogabinne

Rååsa Smurfen skrev 2009-12-26 12:31:20 följande:

japp jag har varit en smygare länge nu tänkte det är dax att ge mig tillkänna nu
    Det måste vara kul att vara en smygare i denna tråden. Folk är ju rätt twisted här. Bara jag som är normal.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-26 13:25:00 följande:
    Är det bara jag, BooBoo och Brooke som har facebook??Strax åker iaf mitt dansuppträdande upp där
    VVFB!

Nu är vi hemma. Inte ett jota följde med hem från stan. Vilken fruktansvärt sketen mellandagsrea. Det enda jag kände när jag gick där var att detta gör jag hellre i lugn och ro hemma på nätet.
  • Ogabinne

Rååsa Smurfen skrev 2009-12-26 12:42:26 följande:

ja och disktrasan är okså fruktansvärt motbjudande skulle aldrig någonsin kunna använda en sådan
    Jaaa disktrasan har jag också sett!! Aldrig i livet att jag skulle torka skit med Michaels ansikte. Eller är det meningen att man ska ha de som prydnad. En disktrasa på väggen? Njääääe!
  • Ogabinne

Va sega ni är. Spark i ändan. Berätta en hemlis!!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-26 19:07:47 följande:
    meh! då får du ju inte se mitt dansnummer eller jo, jag kan skicka på msn men vet inte om det kommer ta lång tid då kanske...
    Ja där får du skicka det!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-26 19:10:49 följande:
    Ronald McDonald heter egentligen Abdul Johansson.
    Vaaa??? Sluta, skojar du?? Näe, snart säger du väl att tomten inte finns också!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-26 23:31:00 följande:
    who, what, where?
    Dansvideon såklart!!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael