Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Finns det ngt i bagen som inte går att få tag på löst?

Sandra: Skulle din pappa inte hjälpa till o betala en sak på nätet om ditt kort inte funkade?

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-25 17:42:25 följande:
    joo det skulle han säkert. Men nu går ju mitt kort att betala med på nätet..
    Aha, du skrev att du önskade din pappa gjorde det så jag undrade.
  • Ogabinne

jag trodde jag skulle få bagen i julklapp igår men det var en dvd-spelare.
    Så jag tänkte direkt att när jag kommer hem beställer jag bagen. Men när jag kom hem började jag tveka. Vet inte om jag vill ha allt nere i en bag, jag vill nog köpa dvd'erna för sig om det går ist. Får kolla upp det.

• Ogabinne

Nån som vet varför inte Dangerous var med på Live in Bucharest?

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-25 20:12:41 följande:
    nja inte direkt.. bilden va ju det men inte statyerna :S
    Ja det var ju ljusen som var till salu, bilden har vi ju sett förr.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-25 20:20:32 följande:
    Jag tände 6 månaders ljuset vid pappas minneslund igår...Men har tänt mina Mj minnes ljus, dom ska brinna hela kvällen...Det är helt sjukt hur fort tiden egentligen går. Känns som det var förra månaden han lämnade oss
    Det är jobbigt att tänka så. 6 månader har passerat precis som vanligt. Han försvann men ändå fortsatte jorden snurra. Det är det som känns så märkligt. Jag fastnade liksom där. Jag är kvar i juni 2009, medans folk runtikring har gått vidare och är nöjda och glada. Jag fattar inte...
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-25 20:26:31 följande:
    Jag ser verkligen fram emot att få plocka upp det Inte
    Storebror fick en ackustisk minigitarr av mormor, det kändes rätt humant i jämförelse med ett trumset. Trumset är sådant man hotar andra att ge deras barn o de svarar "absolut, om han får ha det hos dig!" haha
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-25 20:29:29 följande:
    jaha jag såg inte att det var ljus, trodde det var små statyer av nå slag :O haha
    Såg du inte att deras vekar brann?????
  • Ogabinne
    Ogabinne skrev 2009-12-25 20:29:16 följande:
    Storebror fick en ackustisk minigitarr av mormor, det kändes rätt humant i jämförelse med ett trumset. Trumset är sådant man hotar andra att ge deras barn o de svarar "absolut, om han får ha det hos dig!" haha
    fint jag stavar. Akustisk minigitarr fick han.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael