Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Hahaha en youtubekommentar som fick mig att skratta lite:

stop teasing britney shes a great lip syncer

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-25 23:53:27 följande:
    Är det? Hm.. Men.. Varför har dom klippt bort Brittan då o tagit med den där hootchin?
    En förklaring som låter vettig är den som du snart kommer till när du läst ikapp allt. Haha!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-25 23:56:20 följande:
    Gah! Jag har läst SÅ många sidor tillbaks. Måste ha missat de Vill du ta en repris?

En Youtube'are skrev

they had multiple concerts, like it was 3 days of concerts and they didn't choose this one to show because there was legal problems with britney's contract.

Kan ju va så.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:00:35 följande:
    Aha! Hm..Ja de hade jag missat att du/ni skrivit.. Well.. Jag föredrar ju Brittan framför den där
    Brittans sång passar ihop med MJs röst ungefär som oboy passar med cola. Inte alls mao. MEN, det framträdandet är bättre underhållsmässigt än det andra. Han kör på väldigt mkt mer med Brittan.
  • Ogabinne

Har man tråkigt kan man ju alltid göra lite efterforskning.

Det senaste dygnet har vi lyckats fylla tråden med 35 sidor, eller 338 inlägg.

Inte illa pinkat en fredagkväll.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:05:58 följande:
    Ja röstmässigt ska vi inte gå in på, haha! Brittan har en groda i halsen. Så är det. Men som du skrev; bättre underhållning..Fast.. Det ska ju va Tatiana. Fatta vilken grej om HON kommit ut på scen. OCH MJ o Tatiana pussades. My my my
    Groda i halsen var en bra beskrivning. Någon skrev att Brittan sagt att hon inte kan sjunga i skor. Hmm... O jag kan inte rapa i string.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:10:31 följande:
    35 sidor dynga haha! Nääädå!! Nu ska jag inte va sån Tror minsan jag ska hoppa i säng innan jag spårar ur
    Tycker vi har haft väldigt intressanta ämnen i tråden ikväll.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-26 00:09:54 följande:
    Är det nåra som passade bra ihop röstmässigt så är det Freddie Mercury och Mj

Ja det håller jag med om.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:12:41 följande:
    Näh rapa i string är fan en konst du
    Ja jag fattar inte hur folk gör. Jag bryter nacken varje gång!
  • Ogabinne

Snöstorm o 25 minusgrader. Bor ni i Norrland? Här har vi inte en snöflinga kvar o massor med plusgrader. Nu vill vi ha vår thank you! Krokusar, komsi komsi upp!!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael