Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Men MMMMMMMMMM!
    Jag kan bevisa det också. Faktiskt..
    Men inte på bild. Jag har inte lust att ta någon nu....så du får se den när du kommer hem till mig. Kanske. Nån gång. Men bara om jag vill att du ska se honom....För han finns faktiskt.

BooBoo skrev 2009-12-03 00:18:35 följande:
    Oh really...
  • Bevabus

Aa visst...men det är nog bäst att jag ger den till honom....för jag vill bara att du ska se honom när jag har sagt att det är okej...för att..han kanske inte har lust att få besök....men han finns faktiskt.

BooBoo skrev 2009-12-03 00:22:00 följande:
    Ehm... Ska jag ta med mig dagens tidning till Karl då?
  • Bevabus

Ehhmm....aa alltså...han sover gärna på ställen där han inte syns...lite rolig på det sättet...kommer fram lite när han än vill...så att du får bara kanske se honom....kan inte lova att det går...det går att ha en get hemma...jag har faktiskt en ju....ähhm...han kan prata också..ovanligt med såna getter...men han finns faktiskt.

BooBoo skrev 2009-12-03 00:25:46 följande:
    Vadå.. bor han i garedroben eller?
  • Bevabus

Men va fan Kikiiiiiiiiii okej da! HAN ÄR FEJK! NÖJD NU???????

BooBoo skrev 2009-12-03 00:32:28 följande:
    Alltså.. Är Karl din Molgan?
  • Bevabus

Jag fryser också, ska också lägga mig nu tror jag....

BooBoo skrev 2009-12-03 00:35:40 följande:
    nu är det två timmar kvar Laddar datorn... Men fan så jag fryser nu... Vill krtpa ner brevid min heta karl.. NEJ inte geten
  • Bevabus

Visst gööööör det

BooBoo skrev 2009-12-03 00:38:20 följande:
    Oh no.. Var inte meningen att såra dig.. Jag tror Karl finns.. Finns en Karl hos oss alla
  • Bevabus

usch jag vill verkligen inte ut och åka när det är så halt, sitter o läser om alla olyckor som varit de senaste två dagarna

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael