Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Jag trodde först att det var han som låg ner!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
    Jag ba "what the hell...han ser rätt annorlunda ut..."

BooBoo skrev 2009-12-02 23:31:30 följande:
    Jag vill inte vara otrevlig.. Men titta.. Persbrandt ..www.frigounderwear.se/pages/lang.aspx
  • Bevabus

det tycker jag är ett bra förslag!

Brooke skrev 2009-12-02 23:33:26 följande:
    Jag såg precis en reklam för Biggest loser på svensk verison =) dem ska göra det och dem söker efter folk.. Jag ska föreslå detta för pappa, han har tjatat så länge om att vilja gå ner i vikt men finner ingen motivation till att börja.. antingen kan han söka själv eller så kan han söka med mamma, men jag tror inte mamma skulle vilja vara med på det. Men det vore såå bra för dem båda. Speciellt pappa, eftersom han är 55 snart och behöver komma i form. Han fick ju åka ambulans i början av året till sjukhuset(har jag för mig) allt såg bra ut men jag tror han skulle gå med på att söka.. Så jag ska ge honom papprena på dem jag har skrivit ut så får vi se vad han säger. Han tjatar så himla mkt om att gå ner i vikt men inget görs. Nu ska jag få tyst på gubben. Han gick upp 4 kg då vi var på mallorca, och jag gick oxå upp :O men vad kan man göra åt saken? haha..
  • Bevabus

Ja den filmen är helt ssiiiiicccckkk

BooBoo skrev 2009-12-02 23:39:12 följande:
    hahahahaha!! Ja de hade vart nåt Persbrant har tagit nåt elixir som gör han yngre..Oooh.. vad heter den där filmen med.. med.. Bruce Williis.. du vet du vet du vet? Goldie hawn.. Meryl.. Goldie får ett hål i magen..DÖDEN KLÄR HENNE!
  • Bevabus

åh nu blev jag sugen på päron bara för att Kiki sa det...har inte ätit päron på jag vet inte hur länge...

• Bevabus

jaha, det kanske var ögonbrynet haha jag tittade inte så noga, var ju tvungen att snabbt skriva att jag var sugen på päron

BooBoo skrev 2009-12-02 23:48:18 följande:
    Nej det var ögonbryn Jag sa katrinplommon..
  • Bevabus

ja vi skrev ju det där uppe

Brooke skrev 2009-12-02 23:52:30 följande:
    dä va väl Ogabinne som sa det?
  • Bevabus

Deras köttbullar BooBoo, deras köttbullar.

BooBoo skrev 2009-12-02 23:55:34 följande:
    Deras juveler?
  • Bevabus

JA KÖTTBULLAR FFS!!
    Men de andra kanske föredrar pannkakor?

BooBoo skrev 2009-12-02 23:57:05 följande:
    KÖTTBULLAR!!
  • Bevabus

Säg inte det du. Karl-Örvard ligger och vilar här bredvid mig så fint.

BooBoo skrev 2009-12-03 00:16:30 följande:
    Mkt har du men knappast en get
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael