• Novemberstjärnan

Pojkar med långt hår!

Ja vad tycker du om pojkar med långt hår? Är det något som passar sig tycker du?

Tack för svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-17 11:13
    Gäller såklart över året också, eftersom min son fyller ett om en vecka så lade jag tråden här

• Svar på tråden Pojkar med långt hår!
  • Puff Mummy

Ärligt talat tycker jag att långt rakt hår på pojkar är ganska fult, då det blir så stripigt. Tjejer med samma längd brukar ju oftast ha uppsatt. Lockigt hår kan gärna vara lite längre, men även där ser det sjavigt ut när det är för långt.

Jag tycker att det är absolut snyggast med kort hår på pojkar.

• stresss

Beror på vilken pojke, vilket hår, vilken frisyr...Men visst kan det vara snyggt!

• Rocktroll

Tycker det kan vara sött med halvlångt men inte hårlängden på Celiné Dions unge...på pojkar alltså. Om jag någonsin får en pojke ska han få en mohawk :D

Vi har bestämt att inte klippa dottern innan hon själv ber om det :)

• lillronya

Jag tycker långt här är coolt på en kille. Bara det är välskött, som de flesta andra skriver.
    Vår son har dock mohawk, men lite längre baktill. Syns ganska dåligt på fotot men ni får det ändå.
    P7250384.JPG

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Vevve85

Det är sött med långt hår på pojkar, men det finns inget fulare än dom som sparar en "hårslinga" baktill o låter den växa och resten av håret är kortklippt

• Helene OSV

Avskyr kortklippta "pojkfrisyrer" så Valters hår får växa fritt, precis som syrrornas, mitt och pappas.
    Just nu har han lång lugg som hänger ner i ögonen så han får ha hårklämma ibland och så är det typ svinto bak med några dreads men han är så söt och jag vill INTE klippa honom!

• Arnsmamma

min son har tjock hår o nu har han börjat iritera sig på att håret killas i nacken .
    han är bara 9 månader så att ta fram nån sax nu tänker jag inte göra.

men när han är äldre kommer jag vilja att han nån söt frisyr . älskar hår men det ska ju inte bara stå åt alla håll . ;)

min man är rakad men har långt skägg men jag skulle aldrig få för mig raka av håret på min son . han är så söt i sitt ruffs .

• maadicken

såå fint! jag ångrade mig länge efter att jag klippte av sonens fina lockar. (bilder finns i galleriet )  efter klippningen fick han en helt annan hårkvallité så det gick inte att spara ut igen. nu är han finast när det är riktigt kort.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Pojkar med långt hår!