• Anonym

Push-up för D-kupa?

Seriöst, det finns fler push-ups i storlek a-c och de som finns i d är oftast skitfula!
    Det är väl vi med lite större byst som behöver pusha upp dem?!
    Men självklart ska de finnas i mindre storlekar med, min poäng är, VARFÖR finns de bara i mindre storlekar? De borde finnas i alla storlekar?

Sedan så bör jag kanske tillägga att jag tycker att push-ups är grymt mycket skönare än andra BH modeller jag testat!

• Svar på tråden Push-up för D-kupa?
  • Anonym

Jag brukar handla på Details, de kan ha fina grejer ibland :)
    Jag har bröstimplantat och rätt udda storlek - 65 runtom och E eller F i kupan (beroende på behåmodell).

Så det FINNS definitivt både för udda och stora storlekar, men man gåste gå till välsorterade återförsäljare och kanske vara beredd att få betala lite mer än i "vanliga" underkädesaffärer.

• Anonym (65:a)

Var finns den butiken?

Anonym skrev 2009-11-19 18:52:48 följande:
    Jag brukar handla på Details, de kan ha fina grejer ibland :)Jag har bröstimplantat och rätt udda storlek - 65 runtom och E eller F i kupan (beroende på behåmodell).Så det FINNS definitivt både för udda och stora storlekar, men man gåste gå till välsorterade återförsäljare och kanske vara beredd att få betala lite mer än i "vanliga" underkädesaffärer.
  • Anonym
    Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 18:53:23 följande:
    Var finns den butiken?
    Jag bor i Sthlm, här har ni hemsidan med de butikerna!

www.details.se/pages.asp

Synd, det är lite väl långt att åka

• Anonym

Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 18:57:12 följande:

Synd, det är lite väl långt att åka
    Details finns i Örebro också. Mycket bra butik det , handlar mycket där.

Forfarande för långt.

Det finns väl runt 7 specialbutiker för underkläder i min stad och EN, en enda ynka butik tar in bh:s i 65D.

Twillfit försökte övertyga mig om att deras 70-bh:ar är väldigt små, eh knappast.

(twillfit ärinte räknad som specialbutik)

• rödnos
    Anonym skrev 2009-11-19 18:39:08 följande:
    Seriöst, det finns fler push-ups i storlek a-c och de som finns i d är oftast skitfula! Det är väl vi med lite större byst som behöver pusha upp dem?! Men självklart ska de finnas i mindre storlekar med, min poäng är, VARFÖR finns de bara i mindre storlekar? De borde finnas i alla storlekar? Sedan så bör jag kanske tillägga att jag tycker att push-ups är grymt mycket skönare än andra BH modeller jag testat!
    Hell no! Jag är en E kupa och skulle fan aldrig dra på mig en push-up. Snacka vulgo liksom. Nope, här är det minimizer som gäller! :) Tryck in och forma tack!

Ska du ändå bestämt ha så kolla i de lite mer exklusiva boutiqerna för underkläder. Abecita, La Perla, Chantelle och Prima Donna har alla snygga push-ups. Kostar ju kanske lite mer men det är det värt för att slippa se ut som en mormor. :)

Nu vet jag inte vad du har för storlek runt om men du kan knappast jämföra effekten av att pusha upp en 65D med tex 90D.

• Clobberella

Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 18:50:52 följande:

Who? Ingen butik jag hört talas om i min stad
    Finns i de flesta större städer i alla fall.
    www.change.com/

Bra priser och massor med storlekar!
  • rödnos

Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 19:07:04 följande:

Nu vet jag inte vad du har för storlek runt om men du kan knappast jämföra effekten av att pusha upp en 65D med tex 90D.
    Var det till mig? :)
    Jag är en 75 E så effekten blir vulgo, trust me! :D
Svar på tråden Push-up för D-kupa?