Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Push-up för D-kupa?

Seriöst, det finns fler push-ups i storlek a-c och de som finns i d är oftast skitfula!
    Det är väl vi med lite större byst som behöver pusha upp dem?!
    Men självklart ska de finnas i mindre storlekar med, min poäng är, VARFÖR finns de bara i mindre storlekar? De borde finnas i alla storlekar?

Sedan så bör jag kanske tillägga att jag tycker att push-ups är grymt mycket skönare än andra BH modeller jag testat!

• Svar på tråden Push-up för D-kupa?
  • Anonym (lillan)

jag köpte en snygg pushu up i storlek D 85 i går.. den kostade inte så farligt mycket och är skit snygg :)

på LINDEX.. blev förvånad över hur bra den satt :)

• Anonym
    Anonym (lillan) skrev 2010-01-30 20:23:49 följande:
    jag köpte en snygg pushu up i storlek D 85 i går.. den kostade inte så farligt mycket och är skit snygg :) på LINDEX.. blev förvånad över hur bra den satt :)
    Ja jag kan tycka att det finns en del snyggt, men vad man tycker är snyggt är en definitionsfråga. Min sambo, han är inge rolig med sin kräsenhet.
  • Anonym (lillan)

okej då får du be honom att betala då  

• Carisma

Var och köpte två nya BHar i måndags i en ganska stor underklädesaffär (Victoria i GBG). I min storlek 70F var nästan alla andra fula, typ mormors BHar. Så jag var glad att jag hittade två som föll mig i smaken åtminstone.

I de mindre kupstorlekarna hade man ju kunnat välja och vraka bland massa fint. Jag tycker att NK har mycket fint D-kupa, synd bara att man inte längre kan ha det =(

• The Huntress

D-kupa borde Val anda inte vara sa svart? Till bravissimo.com vill jag isf lagga victoriassecret.com de har definitivt bade D och DD/E och en massa snyggt som bade stidjer och haller bra. Kom ihag att rakna in moms och tullavg. dock, savida du inte kanner nagon I USA som du kan skicka till som vidarebefodrar paketet som "present".

• Angelica02

Ingen som kanske kan hjälpa mig med och hitta en enfärgad push-up bh i st 85DD? HIttar ingenting alls!!!!! Blir galen nr man hittar något snyggt på Lindex t.ex men så finns den inte i min storlek :(

• Carisma
    Angelica02 skrev 2011-01-17 18:01:22 följande:

Ingen som kanske kan hjälpa mig med och hitta en enfärgad push-up bh i st 85DD? HIttar ingenting alls!!!!! Blir galen nr man hittar något snyggt på Lindex t.ex men så finns den inte i min storlek :(

Kolla wonderbra på tex Timarco
  • Marzenie o dziecko

Har samma problem...jag har 75E och har svårt att hitta en snygg bh...när man väl hittar så brukar de vara dyra som bara den. Twilfit brukar jag köpa hos.

• redneck girl

pusch upp till min i /j kupa skulle nog vara fööör mycket tutt , till halsen typ. men som sagt var, det är svårt att hitta snygga bh:ar om man har större tuttar .

• Anonym (75E)
    Marzenie o dziecko skrev 2011-01-29 18:55:34 följande:
    Har samma problem...jag har 75E och har svårt att hitta en snygg bh...när man väl hittar så brukar de vara dyra som bara den. Twilfit brukar jag köpa hos.
    Har samma storlek som dig och fyndade på Change förra veckan. Hittade ett helt gäng bhar från 230 kr...

Kan varmt rekomendera dom speciellt nu när dom har rea :)
Svar på tråden Push-up för D-kupa?