• Anonym

Push-up för D-kupa?

Seriöst, det finns fler push-ups i storlek a-c och de som finns i d är oftast skitfula!
    Det är väl vi med lite större byst som behöver pusha upp dem?!
    Men självklart ska de finnas i mindre storlekar med, min poäng är, VARFÖR finns de bara i mindre storlekar? De borde finnas i alla storlekar?

Sedan så bör jag kanske tillägga att jag tycker att push-ups är grymt mycket skönare än andra BH modeller jag testat!

• Svar på tråden Push-up för D-kupa?
  • Anonym (boobie)

Ska du på allvar pusha up dina 65D??? vadan denna bystfacinering? Jag har samma storlek och push up skulle vara sjukt obekvämt tycker jag.
    Minimizer är ju SÅÅ mycket snyggare!

• Clobberella

Jag har själv 65 C och undviker i allmänhet push up, mina tuttar är stora nog ändå. Push up har jag bara när jag ska ha en häftig urringning på fest eller så.

• Anonym (65:a)

Det gör jag dagligen. Du sätter alltså likhetstecken mellan push-up och bystfacinering *skrattar*

Du kanske skäms för dina bröst men jag gör det inte så varför skulle jag vilja göra dem mindre. Gud gav mig denna storlek och den är helt okej enligt mig.

En push-up gör inte bysten större men den håller den på plats mycket bättre än andra bh:s och man slipper ha tröjor som går ända upp till hakan för att slippa visa bh:n

Anonym (boobie) skrev 2009-11-19 19:19:58 följande:

Ska du på allvar pusha up dina 65D??? vadan denna bystfacinering? Jag har samma storlek och push up skulle vara sjukt obekvämt tycker jag.Minimizer är ju SÅÅ mycket snyggare!
  • 86TiAn82

Jag har åxå funderat på det där (va länge sen jag hade en D dock :S) Men det borde finnas allmänt lite finare (och gärna lite push up) i större storlekar, sitter själv på en 80 F just nu (har haft 65 G förut men då fanns ingenting)

• Anonym (boobie)

Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 19:31:17 följande:

Det gör jag dagligen. Du sätter alltså likhetstecken mellan push-up och bystfacinering *skrattar* Du kanske skäms för dina bröst men jag gör det inte så varför skulle jag vilja göra dem mindre. Gud gav mig denna storlek och den är helt okej enligt mig. En push-up gör inte bysten större men den håller den på plats mycket bättre än andra bh:s och man slipper ha tröjor som går ända upp till hakan för att slippa visa bh:n Anonym (boobie) skrev 2009-11-19 19:19:58 följande:
    Varför i hela världen skulle jag skämmas över mina bröst? De är ju grymma! Att jag däremot klär mig lite mer classy än vulgo är väl kanske en smaksak? :D

Och vad skulle push-up annars bero på än bystfacination? Du vet skillnad på facination och fixering eller? Notera att jag skrev facination. ;)
  • Anonym (boobie)

hoppla! stava fel ju. :) fascination och fixering. :) så där ja!

Som jag beskrev så sitter de bh:na bäst, enligt mig.

Jag känner inget behov av att klä mig som en nunna eller förminska min kropp.

• Anonym (boobie)

Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 21:22:22 följande:

Som jag beskrev så sitter de bh:na bäst, enligt mig. Jag känner inget behov av att klä mig som en nunna eller förminska min kropp.
    vad är ditt problem? Du har ju fått tips på vart du kan kolla.
    Gissar att du inte är speciellt gammal eftersom du inte ens vet själv var man köper BH. Nunna och affärskvinna är inte riktigt samma sak men det lär du ju aldrig få uppleva vare sig det ena eller andra! ;)
    Verkar stämma att småbrudar med gigantiska boobs är blåsta! HAHAAA!

Du verkar inte särskilt gammal du heller eftersom du saknar läsförståelse. Jag har skrivit att jag ett ställe som jag handlar på, det innebär dock inte att jag inte kan vara nyfiken på andra ställen.

Den enda som framstår som en småbrud är du. Själv är jag en framgångsrik kvinna i mina bästa år, varkens tacke vare eller på grund av mina bröst.

Intressant är dock att du tycker d är gigantiskt, måste vara jobbigt att ha den kroppsuppfattningen om sig själv.

Anonym (boobie) skrev 2009-11-19 21:44:14 följande:

Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 21:22:22 följande:
    vad är ditt problem? Du har ju fått tips på vart du kan kolla.Gissar att du inte är speciellt gammal eftersom du inte ens vet själv var man köper BH. Nunna och affärskvinna är inte riktigt samma sak men det lär du ju aldrig få uppleva vare sig det ena eller andra! ;)Verkar stämma att småbrudar med gigantiska boobs är blåsta! HAHAAA!
  • Lilla svansen

Kul o läsa vad folk tycker! När jag skulle köpa åt mig själv så var tjag in på en butik som heter Fin In Under. O så sa jag att det skulle vara skönt med push-up. Men hon hade inte i stor stlk för läkar mässigt så ska man inte ha det när man har stora bröst.

Svar på tråden Push-up för D-kupa?