Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 21:50:21 följande:
Du verkar inte särskilt gammal du heller eftersom du saknar läsförståelse. Jag har skrivit att jag ett ställe som jag handlar på, det innebär dock inte att jag inte kan vara nyfiken på andra ställen. Den enda som framstår som en småbrud är du. Själv är jag en framgångsrik kvinna i mina bästa år, varkens tacke vare eller på grund av mina bröst. Intressant är dock att du tycker d är gigantiskt, måste vara jobbigt att ha den kroppsuppfattningen om sig själv. Anonym (boobie) skrev 2009-11-19 21:44:14 följande:
Som du kanske vet är det skillnad på d och d. Jag har 80F och det är ganska mycket större än dig om du har 65D. Liten omkrets ger ju oxå mindre kupa så även om du har D kupa gör det dina bröst betydligt mindre än tex hon med 75E, bara som en upplysning.
Du har ju tur om du gillar dina bröst så stora. För de flesta blir det någon gång lite jobbigt. Ryggproblem eller så.
Kolla upp Prima Donna i alla fall. De har faktiskt riktigt fina bh´ar och finns i välsorterade underklädesaffärer.
Jag tränar mycket och var långdistansare förr. Då kan jag lova dig att det inte alltid är så jäkla ballt med stora pattar.
Ett annat tips, om du inte redan gör det, är att sova med bh. Du sparar brösten mycket på det sättet.
Har oxå svårt att tänka mig att Push up skulle vara bra för stora bröst. Vi behöver det ju inte. Testa istället balconette. Både snyggare och skönare. :)