• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • ramone1
    minisens skrev 2009-12-08 23:06:22 följande:
    Ja de är väl de som är tjusningen hihi för nån vecka sen så stod de över 40 bussar på lördagen & när vi va där i fredags så va de ynka 8 :)Så varje lördag ha de vart mycke folk va man hört iaf.... Februari-Mars attans då hur är det i april???
    borde vara i april oxå, maj börjar sommaren komma
  • Tania
    minisens skrev 2009-12-08 23:06:22 följande:
    Ja de är väl de som är tjusningen hihi för nån vecka sen så stod de över 40 bussar på lördagen & när vi va där i fredags så va de ynka 8 :)Så varje lördag ha de vart mycke folk va man hört iaf.... Februari-Mars attans då hur är det i april???
    Hehe.. ja i har ju hela dagen på oss att shoppa och kö kan man nog räkna sig en helgdag
  • lovelyangel82

fast de e ju alltid kö när de öppnar men den kön gör inte så mycke för de ska ju vara så artt de ska stå typ 4000 framför dig så du inte kommer in.. annars kommer du ju in så fort de öppnar..

e lite mysigt känns som man e me i en stafett.. så fort de öppnar så bara rusar folk in =)

• Kevlarsjäl

Enligt Gekåsbloggen så är det bara kö in till varuhuset 25-30 dagar per år. Första regniga dagen efter ett rejält högtryck. Då åker många och handlar. Dessutom höstloven är det köer och mycket folk varje dag samt helger på hösten då alla busslaster går till Ullared. Sen kan det ju såklart vara mycket folk inne i varuhuset ändå (de släpper ju in 4000 som maxgräns) och det blir trångt även om det inte är kö in.

Men vill man åka när det är helt lugnt så är det nog en vardag i jan-mars som gäller vad jag har förstått. Vi ska försöka ta oss dit en vardag innan barn nummer två tittar ut i början på april. Så någon gång i februari - mars en vardag tänkte vi åka.

Jag vill kunna strosa runt lite förutsättningslöst och kolla barnkläder och hygienartiklar. Det fanns inte en chans till planlöst strosande när vi var där en lördag i november. 1,5 timmes kö in och sjukt mycket folk överallt. Vi hittade allt vi ville ha men just att bara gå runt och titta lite saknade jag.

• Tania
    lovelyangel82 skrev 2009-12-09 09:00:48 följande:
    fast de e ju alltid kö när de öppnar men den kön gör inte så mycke för de ska ju vara så artt de ska stå typ 4000 framför dig så du inte kommer in.. annars kommer du ju in så fort de öppnar.. e lite mysigt känns som man e me i en stafett.. så fort de öppnar så bara rusar folk in =)
    Det är alltså träningsoverallen och springskorna som gäller
  • Shoppingtokig
    Snakis skrev 2009-12-08 12:26:14 följande:
    Är det någon som har koll på vad pulkor kostar på Ullared? Både bebisvarianten och den "vanliga".. Tack!
    Jag köpte en babypulka för 79:95:- Bild finns i mitt galleri
  • Peak
    Ekorrfamiljen skrev 2009-12-08 13:10:55 följande:
    Nån jag inte gillade i programmet var ju Mattiaz eller vad han heter. Han är alldeles för överdriven, divig och jobbig. Som en fjortisbrud gånger 100. Usch och fy!!
    i nästa program är han och mamman tyvärr tillbaka....
    ramone1 skrev 2009-12-08 18:56:52 följande:
    jag har fått ett presentkort på gekås, det bästa som går å få
    kan tänka mig det
  • Ruso
    Loove84 skrev 2009-12-07 21:53:21 följande:
    Hej hej! Fick höra idag att drake med 60bollar* finns på GeKås, vet nån om detta stämmer? Isf pris? *Stor mjukisdrake med "bollhavs" bollar som barnen sitter i o leker
    Ja, den finns! om du menar denna:

http://www.lekmer.se/renderimage/renderthumb/false/maxx/none/maxy/none/alt/1/id/Ks_Kids_Drake_med

Och den var billig jämfört med vad den kostar på andra ställen, men har glömt vad den kostade...tyvärr... har för mig att det var under 300....
Svar på tråden Gekås vol 13