• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Tania
    molnen skrev 2009-12-09 16:48:14 följande:
    Finns en billig variant för 119kr ,har ej testat.
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 16:59:44 följande:
    Det finns en Babyboom för 199:- Och en Fisher Price för 399:- Sen finns det bärsjal från Bära barn för 449:- Babybjörn säljs inte på Gekås
    Sirling skrev 2009-12-09 17:13:55 följande:
    Jag köpte den från Fisher price och den kändes väldigt stabil och välgjord i jämförelse med den billigare varianten. Den var vändningsbar, väldigt bekväm att bära och hade nackstöd.
    Tack för svaren!!
  • Lantani

när ni är på gekås hur brukar ni göra med lunch?

Innan har vi haft mmed oss frukost och ätit precis innan vi ska gå in och sem hamburgare där ute vid lunch.

• Loove84

Vet ni om dom har badstolar för barn på GeKås? Pris? Tack

• iAnnaMaria
    Loove84 skrev 2009-12-09 21:49:19 följande:
    Vet ni om dom har badstolar för barn på GeKås? Pris? Tack
    Finns sån liten liggstol för små bebisar. Finns två olika. Den billigaste kostar väl typ 29 eller liknande.
  • lovelyangel82

ja den vita med en gul anka på e kanon om man har liten bebis som inte kan sitta .. den e kanon..

bild finns på min hemsida

www.lewandowski.se

bläddra ner så har vi några där hon sitter i den.. min sambo har bajs skräck så de e kanon för honom när hon bajsat ner hela sig o sätta henne i den istället för at böka me bad o grejjer..

• Dancia

Hej!
    Nu har säkert denna frågan kommit upp flera gånger innan, men har letat lite men inte hittat.

Vad har de för babygym på Ullared och vad kostar de? Någon som har bild?

• Tania

NEEEEEEEEEEEEEJ nu hände det som inte fick hända.

Researrangören ringer och säger att resan är INSTÄLLD!!!!!!!

Jag gråter blooood. Vi skulle ju åkt i morgon ju. Jag har ju sett fram emot det här så länge. Nu känns det som att luften gått ur mig.

Töntigt kanske, men jag har liksom struntat i julhandeln för att ha pengar kvar till Ullared. Nu blir det inget av det.

• AochJsMamma
    Tania skrev 2009-12-10 11:06:48 följande:
    NEEEEEEEEEEEEEJ nu hände det som inte fick hända.Researrangören ringer och säger att resan är INSTÄLLD!!!!!!!Jag gråter blooood. Vi skulle ju åkt i morgon ju. Jag har ju sett fram emot det här så länge. Nu känns det som att luften gått ur mig.Töntigt kanske, men jag har liksom struntat i julhandeln för att ha pengar kvar till Ullared. Nu blir det inget av det.
    men näää vad tråkigt... Bor du väldigt långt bort? Du kanske kan köra dit istället? Finns det nån annan arrangör som oxå har resor, kanske från ngn grann ort eller så?
  • AochJsMamma
    Tania skrev 2009-12-10 11:06:48 följande:
    NEEEEEEEEEEEEEJ nu hände det som inte fick hända.Researrangören ringer och säger att resan är INSTÄLLD!!!!!!!Jag gråter blooood. Vi skulle ju åkt i morgon ju. Jag har ju sett fram emot det här så länge. Nu känns det som att luften gått ur mig.Töntigt kanske, men jag har liksom struntat i julhandeln för att ha pengar kvar till Ullared. Nu blir det inget av det.
    Västerås

Företag: Rönninge Reseservice
    Kontaktperson:
    Adress: Box 222 190 47 Stockholm - Arlanda
    Telefon: 08- 59092981 0704904611
    Fax:
    Epost: reseservice@gmail.com
    Hemsida: www.ronningereseservice.se
    Utgår även från: Märsta, Upplands Väsby, Kungsängen, Stockholm, Skärholmen, Hallunda, Södertälje

Var det de du skulle åka med?
Svar på tråden Gekås vol 13