• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Tania

Nej jag skulle åka med Ramnäsbuss. Han jag pratade med sa att många arrangörer i närheten och omkring också fått ställa in pga för få resenärer.

Bil tar 6timmar drygt att köra och vi är bara två som åker så det blir en tung körning plus att det blir så dyrt.

• Skytten75

Tani: Fy vad trist!

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Tania

WEEEEEE!!!!

Jag hittade en resa!!!!!!!

Det gick en buss från Köping så vi åker dit med bil och följer med dem. Den resan var till och med billigare och en timme kortare än resan härifrån (färre påstigningar)

Nu är jag glad igen... men min stackars kropp är i uppror efter mina humörsvängningar hahaha!

Länge leve Palm & Gyll

• Tania

Så... ny köstatus då

Lördag kl 8.00. Megakö-normalkö-minikö-nollkö?

Sååå glad är jag

• jloide
    Tania skrev 2009-12-10 11:40:46 följande:
    Så... ny köstatus då Lördag kl 8.00. Megakö-normalkö-minikö-nollkö?Sååå glad är jag
    vad skönt att det ändå löste sig för dig!

jag skulle dock gissa på MEGAKÖ tyvärr....
  • Loove84
    lovelyangel82 skrev 2009-12-09 23:18:45 följande:
    ja den vita med en gul anka på e kanon om man har liten bebis som inte kan sitta .. den e kanon..bild finns på min hemsidawww.lewandowski.sebläddra ner så har vi några där hon sitter i den.. min sambo har bajs skräck så de e kanon för honom när hon bajsat ner hela sig o sätta henne i den istället för at böka me bad o grejjer..
    Oh en sån har han, den är superbra fast han börjar växa ut den, jag menar en stol man trycker fast med sugproppar i badkaret. Någon som vet?
  • Smultronhjärta
    Loove84 skrev 2009-12-10 12:18:22 följande:
    Oh en sån har han, den är superbra fast han börjar växa ut den, jag menar en stol man trycker fast med sugproppar i badkaret. Någon som vet?
    Finns inte..Jag har själv letat länge men fick till slut köpa en i lokala butiken istället för 300. Dock mkt nöjd med köpet
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lovelyangel82
    Loove84 skrev 2009-12-10 12:18:22 följande:
    aha du har en äldre liten knate du

ja sådan skulle jag oxå behöva så hoppas du får svar.. jag ska dit på söndag så hittar jag någon så lovar jag skriva de här =)
  • villa villekulla
    Dancia skrev 2009-12-10 10:15:53 följande:
    Hej! Nu har säkert denna frågan kommit upp flera gånger innan, men har letat lite men inte hittat. Vad har de för babygym på Ullared och vad kostar de? Någon som har bild?
    Jag har en bild och pris på babygym på min blogg..
    malinochwilma.blogg.se
Svar på tråden Gekås vol 13