• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Malo
    jeeri74 skrev 2009-12-15 12:33:50 följande:
    Jo, jag misstänkte att det var från flera dagar.. Då vet jag, tackar så mycket!! :)
    Ja de har filmat från flera dagar. Vi var där den 14 nov och vi syns även i avsnittet
  • Smultronhjärta
    Humlansbebis skrev 2009-12-15 18:42:40 följande:
    Kanske det verkar totalt korkat, men vi hade tänkt oss en sväng förbi Gekås nästa söndag när vi ändå är i faggorna. Vi har normalt ca 100 mil dit, så man får ju passa på. Vad tror ni om folktillströmningen då? Någon som vet om de har Barbapapa-prylar? Är det här ett Ullareds-fynd? www.tradera.com/-GULLIG-SNUTTEFILT-BARBAPAPA--auktion_103893188#pi c
    Japp- de finns där och kostar 29,95 tror jag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Ekorrfamiljen
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 18:44:28 följande:
    Japp- de finns där och kostar 29,95 tror jag
    Jo, det kostade den när jag var där iaf. En favorit hos både mig och sonen!

Det finns även badcape, fleecefilt och saccosäck med Barbapapa på!
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • AochJsMamma
    Kanske det verkar totalt korkat, men vi hade tänkt oss en sväng förbi Gekås nästa söndag när vi ändå är i faggorna. Vi har normalt ca 100 mil dit, så man får ju passa på. Vad tror ni om folktillströmningen då?Någon som vet om de har Barbapapa-prylar?Är det här ett Ullareds-fynd? www.tradera.com/-GULLIG-SNUTTEFILT-BARBAPAPA--auktion_103893188 c
    absolut!! Passa på!!
  • Liten familj

Har det varit kö in de senaste dagarna om man kommer ca 10?

• Realmilla

Någon som vet vad barbapappa grejerna kostar? tänkte mest på saccosäken men även badcapen

• Freksta

Varit på Ullared idag, ingen kö in och vi kom några minuter över 8 och vid kassan var det en person före oss i kön och ingen kö in på ullared när vi kom ut.
    Var inte så mycket folk, helt lagom och man kunde titta överallt.

Hitta massa fint =)

• minisens
    Kanske det verkar totalt korkat, men vi hade tänkt oss en sväng förbi Gekås nästa söndag när vi ändå är i faggorna. Vi har normalt ca 100 mil dit, så man får ju passa på. Vad tror ni om folktillströmningen då?Någon som vet om de har Barbapapa-prylar?Är det här ett Ullareds-fynd? www.tradera.com/-GULLIG-SNUTTEFILT-BARBAPAPA--auktion_103893188#pi c
    Jag köpte sån där dreggel scarf till dottern med barbapapa på tror den kostade 19.95 om jag inte minns helt fel!
Svar på tråden Gekås vol 13