• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Smultronhjärta
    jeeri74 skrev 2009-12-15 09:16:09 följande:
    Får jag fråga vilket lördag det var? Nyfiken... Vi var där den 28 november men de pratade om december..?! Men jag tyckte det kunde vara då. De hade glöggstånd då också och kön var ofantligt lång. Vi gick inte in förrän vid tretiden och då filmade de inte -så jag blev osäker på om det var den lördagen.
    Den 28:e november var det iaf mycket folk dels pga Ullaredsexpressen{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • jloide
    Kicki82 skrev 2009-12-14 22:20:54 följande:
    Hej hej!Vi ska till Gekås den 23dec och jag hoppas på lite folk :) Måste fråga er flitiga besökare om jag vågar vänta med följande och om ni har ett hum om pris (dyrt/billigt):Lundby dockhus?Littlest petshop?Ben 10 prylar?Lego?Tomtemask/dräkt?Speciellt tomtedräkten känns tveksamt om jag vågar vänta med, vill ju inte att grannen ska komma som han är ;)
    Littlest petshop köpte jag till yngsta här hemma å ett pappershus med 25 olika figurer kostade 99:- sen fanns det även lite annat från 49:-

Lundby dockhus verkar det som att de har jämt,(har alltid haft det när jag varit nere) kommer dock inte ihåg vad det kostade, men jag skall dit idag oxå så jag kan kolla om jag kommer ihåg det! lego har dem hur mycket som helst!

23dec ÄR det lite folk, det kan jag lova dig! jag brukar alltid åka ner då, men jag jobbar hela dan iår så jag kkan inte åka då!
  • lovelyangel82
    jloide skrev 2009-12-15 10:06:27 följande:
    Littlest petshop köpte jag till yngsta här hemma å ett pappershus med 25 olika figurer kostade 99:- sen fanns det även lite annat från 49:- Lundby dockhus verkar det som att de har jämt,(har alltid haft det när jag varit nere) kommer dock inte ihåg vad det kostade, men jag skall dit idag oxå så jag kan kolla om jag kommer ihåg det! lego har dem hur mycket som helst! 23dec ÄR det lite folk, det kan jag lova dig! jag brukar alltid åka ner då, men jag jobbar hela dan iår så jag kkan inte åka då!
    tyckte de stod 399 köpte inte hem de för jag har hittat de här hemma för samma pris o då skippade ja de så jag fick plats me mer

:0)
  • ramone1

någon som vet hur det brukar vara med folk i mellandagarna? och hur vet man när det kommer massa busslast

• Kevlarsjäl
    jeeri74 skrev 2009-12-15 09:16:09 följande:
    Får jag fråga vilket lördag det var? Nyfiken... Vi var där den 28 november men de pratade om december..?! Men jag tyckte det kunde vara då. De hade glöggstånd då också och kön var ofantligt lång. Vi gick inte in förrän vid tretiden och då filmade de inte -så jag blev osäker på om det var den lördagen.
    Programmet igår var från flera olika dagar. Vi var där i november och då var det inspelning inför julspecial. Sjukt lång kö och vi såg när de gick i kön och filmade. Men sen filmade de även från december som de sa. Vi var där 14:e november.
  • jeeri74
    Kevlarsjäl skrev 2009-12-15 12:01:25 följande:
    Programmet igår var från flera olika dagar. Vi var där i november och då var det inspelning inför julspecial. Sjukt lång kö och vi såg när de gick i kön och filmade. Men sen filmade de även från december som de sa. Vi var där 14:e november.
    Jo, jag misstänkte att det var från flera dagar..
    Då vet jag, tackar så mycket!! :)
  • dosed

Tack för svaren! Jag tror vi satsar på att vara där kanske 30min efter de har öppnat så har de som stod i kön innan de öppnade kommit in men förhoppningsvis inte 4000 st :)

• Kicki
    menta skrev 2009-12-14 23:44:30 följande:
    Vinteroverall till 5 åring. Finns det någon bra sådan på Gekås eller är de bara skit. Vad kostar dem? Någon som har koll??
    Hej!

Jag var ner för 2 veckor sedan och skulle ha overall till min 5-åring. Det finns mycket att välja på, allt från 180-500 kr tror jag det var. Vi hittade tyvärr ingen vi gillade. Han var ine med och dom i hans storlek såg så himla stora ut så jag vågade inte riktigt köpa någon. Det fanns en som var hur fin som helst, fleece muddar, "päls" i luvan, varm och goo.. problemet var bara att den bara fanns i vitt och det är ju ingen höjdare tyvärr. Vi köpte ett set med jacka och termobrallor istället och det kostade 239kr. Jätte fint och billigt! :)
  • Mikah

Jag känner folk som var där både i lördags och söndags och där var inga köer in alls. Det var rätt så trångt vid julpynt och leksaker men annars var det ganska okej att ta sig fram.

• Zaphy

När börjar vår- och sommarkläder komma in? Någon som vet?

Svar på tråden Gekås vol 13