• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Stiina

En fråga till alla er som nyligen varit o fyndat!
    Vad finns det för kläder till de allra minsta, förutom bodys? Priser?
    Vi ska dit i feb o göra av me pengar på liten!

• HN79

Någon som vet hur det brukar vara med folk i mellandagarna? Är det nån ide att åka måndag eller tisdag?

• Tessou

När börjar det komma in sommarkläder?
    Tänkte om de gör samma som alla postorder-kataloger'' som skickar ut kataloger med vår/sommarkläder i slutet av December/början av Januari...

• Mamma till Rasmus och Amanda
    HN79 skrev 2009-12-26 15:55:50 följande:
    Någon som vet hur det brukar vara med folk i mellandagarna? Är det nån ide att åka måndag eller tisdag?
    Det undrar jag också...ska åka dit på måndag och då hoppas jag att det är lungt. Men det känns som det borde vara det....!
    ♥ Rasmus 2007 ♥ BF 5/4 2010 ♥
  • Skytten75

För ett tag sedan var jag i Ullared och tvekade om jag skulle köpa byggklossarna unico plus (kopia på duplo) med Hello Kitty. Personalen på Gekås sa att de inte passade ihop med det riktiga duplot. Då köpte jag inte det. Men efter att någon här skrev att de passade ihop och Barnens hus svarade att de går att bygga ihop. Då ville jag ha det och mailade Gekås påpekade att de har sagt fel. Då erbjöd de sig att skicka paketet fraktfritt {#lang_emotions_smile} Så fick det bli! Efter att testat själv så funkar de ihop!

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Malindis

Hej

Jag undrar om någon vet om dom säljer cykelsitsar man klickar fast på cykel på ullared och i så fall hur mycket dom kostar??

Tack på förhand!

• passau

d säljer dom men jag kommer inte helt ihåg pris, 179-229 nånstans tror jag...

• Shoppingtokig
    Skytten75 skrev 2009-12-26 23:22:31 följande:
    För ett tag sedan var jag i Ullared och tvekade om jag skulle köpa byggklossarna unico plus (kopia på duplo) med Hello Kitty. Personalen på Gekås sa att de inte passade ihop med det riktiga duplot. Då köpte jag inte det. Men efter att någon här skrev att de passade ihop och Barnens hus svarade att de går att bygga ihop. Då ville jag ha det och mailade Gekås påpekade att de har sagt fel. Då erbjöd de sig att skicka paketet fraktfritt  Så fick det bli! Efter att testat själv så funkar de ihop!
    Nice
  • Peak

man måste ha kvittot när man lämnat åter? Jag hittade ett par byxor i sonens garderob som vi trodde var för stora, men nu är de för korta i benen och för stora i midjan! Prislappen sitter kvar men jag kan inte minnas från vilket kvitto de kommer från!!

• passau

finns dom kvar får man tillgodokvitto, annars är det nog svårt... testa med T isf, brukar ju inte vara så dyrt från början så då får du nog ut vad du gav...

Svar på tråden Gekås vol 13