• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • anna450

Hur är det med folk i mitten av Feb?Borde väl inte vara SÅ mycket väl?

• Mamma till Rasmus och Amanda
    Folkracetjej skrev 2009-12-30 21:21:37 följande:
    Någon som vet om dom har kökslucke handtag??
    Inget jag har sett där.
    ♥ Rasmus 2007 ♥ BF 5/4 2010 ♥
  • Sagalin
    Villa Nordåker skrev 2009-12-30 20:02:17 följande:
    Jag orkar inte leta tillbaka i tråden jag hoppas någon vill hjälpa mig ändå.Säljer de Lundby dockskåp?Modeller och pris?
    Puffar lite...
  • Smultronhjärta
    Villa Nordåker skrev 2010-01-01 08:46:21 följande:
    Puffar lite...
    Det finns Lundby saker..Stora huset kostade nära 400 sist jag kollade tror jag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • mammakalmar

Sodastream smakerna finns men kostade när jag var där uppe i november ungefär samma som hemma, så jag köpte inga. De har inte de riktiga sodastream smakerna utan andra i en smalare plastflaska, typ fun light.

• kattengustav
    mammakalmar skrev 2010-01-01 09:47:44 följande:
    Sodastream smakerna finns men kostade när jag var där uppe i november ungefär samma som hemma, så jag köpte inga. De har inte de riktiga sodastream smakerna utan andra i en smalare plastflaska, typ fun light.
    Ok, när jag var där hade dom samma märke som kostar 49 kr här i stan. Dom små knubbiga flaskorna. Någon sa att dom kostade typ 20 kr där nere.

Någon som vet om dom har extraflaskor och vad dom kostar?
  • sasssyy

INgen som vet något om kaffebryggare?

Jag tänkte också kolla om MoccaMaster finns där och till vilket pris ungefär?

Den har ju varit nedsatt här i stan nu under jul till runt 900 och det är ju ett bra pris, men kanske att Boris lyckats pressa priserna ännu mer på GeKås????

• AochJsMamma
    kattengustav skrev 2010-01-01 10:22:06 följande:
    Ok, när jag var där hade dom samma märke som kostar 49 kr här i stan. Dom små knubbiga flaskorna. Någon sa att dom kostade typ 20 kr där nere. Någon som vet om dom har extraflaskor och vad dom kostar?
    det har jag oxå för mig att jag har sett, undra om de int etom kostade 15 spänn
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Gekås vol 13