• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Peak
    passau skrev 2009-12-27 16:28:56 följande:
    finns dom kvar får man tillgodokvitto, annars är det nog svårt... testa med T isf, brukar ju inte vara så dyrt från början så då får du nog ut vad du gav...
    okej så man kan få tillgodo även om man inte har kvittot? Om lapparna sitter kvar! Nu minns jag ju inte ens vilken gång de är köpta så jag vet inte hur länge sedan det är! Mamma ska dit imorgon så jag funderar på om jag ska låta henne ta med dem, så kan han ju få ett par som passar
  • Jenny26

Någon som har koll på om dom har mycket saker (möbler, dockor osv) till Lundbys dockhus. Och hur är priserna jämfört med leksaksaffärerna?

• villa villekulla
    Jenny26 skrev 2009-12-27 22:50:45 följande:
    Någon som har koll på om dom har mycket saker (möbler, dockor osv) till Lundbys dockhus. Och hur är priserna jämfört med leksaksaffärerna?
    De hade inte så mkt saker när vi var där i början av december men av de sakerna de hade så var det ungefär halva priset mot i affärerna.
  • AochJsMamma
    Peak skrev 2009-12-27 16:00:58 följande:
    man måste ha kvittot när man lämnat åter? Jag hittade ett par byxor i sonens garderob som vi trodde var för stora, men nu är de för korta i benen och för stora i midjan! Prislappen sitter kvar men jag kan inte minnas från vilket kvitto de kommer från!!
    om det finns i lager får du lämna tillbaks dem ändå även utan kvitto, annars tar de inte emot dem tyvärr (om du inte har kvitto o det fortf är bytesrätt tidsmässigt)
  • Jenny26

villa villekulla skrev 2009-12-28 14:01:07 följande:

De hade inte så mkt saker när vi var där i början av december men av de sakerna de hade så var det ungefär halva priset mot i affärerna.
    Tack så mycket
  • Jenny26

Någon som vet priserna på Drömmarnas Trädgårdessakerna och om dom fortfarande finns kvar.

• Folkracetjej

jag vet bara med drömmarnas trädgård. filmerna tror jag kostade 89 kanske sen köpte vi en mackapacka till våran tös för 99 kronor(fanns även igglepiggel o upsydaisy) såg dom på maxi häromdagen för 249 så de va ett fynd! Dom hade mycket olika saker men minns inte mer priser.

• Peak
    AochJsMamma skrev 2009-12-28 14:06:22 följande:
    om det finns i lager får du lämna tillbaks dem ändå även utan kvitto, annars tar de inte emot dem tyvärr (om du inte har kvitto o det fortf är bytesrätt tidsmässigt)
    mamma var där idag och skulle få lämna tillbaka dem om de hade kvar dem i butiken, det hade de men till reapris 49 kr så mamma sa okej till det trots att vi betalat 99 kr och prislappen satt kvar med det priset (de brukar väl X:a dem om det är rea!?) Men när hon kom till hotellet ikväll insåg hon att hon hade fått 99 kr ändå så hon vet inte om hon missförstod! Skulle lämna tillbaka en thermosmugg som inte gängade (den var oanvänd) och hade markerat den på kvittot men hon i kassan sa att det inte var den och den fick vi tydligen inget tillbaka för då...så det verkade lite snurrigt men jag är nöjd ändå
    Folkracetjej skrev 2009-12-28 19:42:49 följande:
    jag vet bara med drömmarnas trädgård. filmerna tror jag kostade 89 kanske sen köpte vi en mackapacka till våran tös för 99 kronor(fanns även igglepiggel o upsydaisy) såg dom på maxi häromdagen för 249 så de va ett fynd! Dom hade mycket olika saker men minns inte mer priser.
    har de "bara" de mjukisfigurerna eller har de även andra saker? Såg att det fanns små figurer och annat på Toys´rús häromdagen.
  • Folkracetjej

dom hade det lilla tåget med o dom små figurerna i 3 pack o ja dom hade massa en liten karusell o tror även dom hade något som kallades big block om jag inte minns fel....de va typ som lego fast inte med hål utan som två pucklar dom hade massa olika saker

• Peak
    Folkracetjej skrev 2009-12-28 20:23:05 följande:
    dom hade det lilla tåget med o dom små figurerna i 3 pack o ja dom hade massa en liten karusell o tror även dom hade något som kallades big block om jag inte minns fel....de va typ som lego fast inte med hål utan som två pucklar dom hade massa olika saker
    okej, tack ska be mamma kolla imorgon!
Svar på tråden Gekås vol 13