• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • ramone1
    Amelica skrev 2010-01-10 17:27:08 följande:
    Bebisen är beräknad att komma ut i slutet av april och jag redan varit på gekås en runda och handlat lite  body och så men ska dit igen i slutet av feb och ganska mycket saker som ska inhandlas tex babysitter (om det finns) babygym nappar nappflaskor amningsbehå amningssaker till mig (vet inte riktigt vad med ni är välkomna är tips) skötbädd eventuellt skötbord badbalja handdukar sängkläder till vagn amningskudde och annat som jag inte kommer på men som säkert behövs... skulle vilja ha hjälp med lite priser på ovanstående saker och tips på annat som behövs och kan inhandlas där...känns som jag kommer glömma massor och jag tror inte det blir fler turer efter feb....
    allt det finns som du skrev på den listan
  • jenniebebisimars

Ni som har varit på GeKås i januari nu....hur har ni tyckt utbudet har varit?
    Hade tänkt att åka o köpa lite leksaker till min tjeja som fyller 1 år i mars...

Så jag är inte ute efter kläder utan mest leksaker...vad tycker ni...har ni varit nöjda eller har det varit utplockat?

• Tezz80
    jenniebebisimars skrev 2010-01-11 08:53:23 följande:
    Ni som har varit på GeKås i januari nu....hur har ni tyckt utbudet har varit?Hade tänkt att åka o köpa lite leksaker till min tjeja som fyller 1 år i mars...Så jag är inte ute efter kläder utan mest leksaker...vad tycker ni...har ni varit nöjda eller har det varit utplockat?
    leksaker till den åldern fanns det gott om när vi var där i lördags. Vi köpte själva 1-årspresent
  • myran82
    jenniebebisimars skrev 2010-01-10 20:58:14 följande:
    Skötbordet de har är KANON vi köpte det med badbalja under det är himla smidigt...tror vi gav 6-700:- för det...
    Tack så mycket =)

Ett sådant med badbalja är inte aktuellt, vi kommer att ha skötbordet i barnrummet och det verkar lite jobbigt att bära vatten dit vid varje bad.
    Jag hade hoppas på att de hade haft något i vit trä.
  • jenniebebisimars
    myran82 skrev 2010-01-11 14:21:53 följande:
    Tack så mycket =)Ett sådant med badbalja är inte aktuellt, vi kommer att ha skötbordet i barnrummet och det verkar lite jobbigt att bära vatten dit vid varje bad. Jag hade hoppas på att de hade haft något i vit trä.
    Okej då förstår jag...

Men köp ett billigt i furu annars och måla om det i vitt...det är nog det allra billigaste...
  • BimBim o Knorrans Mamma
    TeDrickaren skrev 2010-01-09 21:49:41 följande:
    Någon som vet vad Pippihuset kostar på gekås??, tacksam för svar
    Kostar 299 o båten 399.
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Jocke & Isa ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • tesoro de oro
    jenniebebisimars skrev 2010-01-11 08:53:23 följande:
    Ni som har varit på GeKås i januari nu....hur har ni tyckt utbudet har varit? Hade tänkt att åka o köpa lite leksaker till min tjeja som fyller 1 år i mars... Så jag är inte ute efter kläder utan mest leksaker...vad tycker ni...har ni varit nöjda eller har det varit utplockat?
    Va där idag. Ganska folktomt SÅ SKÖNT! ;)   Tyckte att det mesta fanns och det som inte fanns kunde man bara fråga personalen (de gick ju runt och hade inte så mycket att göra). Leksaksavd var fullt med roliga ting! 
  • Mippemutt

Säger som ovanstående att leksaker fanns det där idag. Jätteskönt att vandra runt i varuhuset utan att trängas för att komma fram till grejerna.

♥ Wilhelm 12/4-08 ♥
  • jenniebebisimars
    tesoro de oro skrev 2010-01-11 20:44:43 följande:
    Va där idag. Ganska folktomt SÅ SKÖNT! ;)   Tyckte att det mesta fanns och det som inte fanns kunde man bara fråga personalen (de gick ju runt och hade inte så mycket att göra). Leksaksavd var fullt med roliga ting! 
    åååååååå nu blev jag ju inte mindre sugen på att åka!

tack alla för era svar!!
Svar på tråden Gekås vol 13