• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • chicopico

jag köpte en docka till dottern där innan jul för 249kr och häromdagen såg jag den i en leksaksaffär för 899kr.  

• Inbaal

wow ok ja då e de  verkligen värt de. för har så många som fyller år nu i mars o sen kan man ju köpa ti resten av årets födelsedagar o dagiskalas. tack för era svar

• Sagalin
    Inbaal skrev 2010-01-15 19:46:29 följande:
    wow ok ja då e de  verkligen värt de. för har så många som fyller år nu i mars o sen kan man ju köpa ti resten av årets födelsedagar o dagiskalas. tack för era svar
    Pyssel är billigt.
    Jag köpte "barbie" till dottern i julklapp, Snövit och Rapunzel fanns fler prinsessor för 59kr/st tror jag det var.
    Lego är också billigt.

Jag ska dit imorgon och bunkra upp för kommande födelsedagar och barnkalas.
  • Inbaal

har dem skor där oxå för då e de bestämt att jag ska dit hehe lite förtjust i skor : )

• Smultronhjärta
    Inbaal skrev 2010-01-15 20:06:23 följande:
    har dem skor där oxå för då e de bestämt att jag ska dit hehe lite förtjust i skor : )
    Det finns 4 skoaffärer utanför.
    Sko Boo har så gott som alla kända märken till bra pris-jag fastnar alltid där var gång jag är där
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • silvanus

här hittade jag en bra tråd och ni skulle ju kunna hjälpa mig:)
    det e så att jag och sambon ska åka till ullared (första gångenm för han och jag har inte varit där på 10 år så jag minns inget typ)
    jag undrar om ni kan säga om dom har bra utbud på sängkläder till vuxna och barn?? disney motiv kanske??
    badlakan??
    hur e det med kläder till barn?? finns det mycket disney, barbapappa mm
    har dom spjälskydd??
    hur e det med elektroniken, e det billigare där eller som i alla butiker? som tex digital kameror

ja ni kanske kan berätta lie allmänt vad som finns:)

• jenniebebisimars

Ni som har varit därnere i januari....Vad är det bästa...eller vad är ni mest nöjda med som ni köpt?

Altid kul med lite tips vad man kan inhandla Har väl tänkt att vara mest på barn & inredningsgrejorna....

Jag & mannen åker på lördag

• Jenny26

Någon som vet hur mycket Barbapappa kuddarna kostar?

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
Svar på tråden Gekås vol 13