• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • AAEV

Åh vi ska åka 6-7 februari, tror ni de har fått in mkt vår/sommargrejer till barn då?

• This is me
    HEJ PÅ ER

Då var en ny resa bokad igen och jag gör Er sällskap i tråden en stund. Kommer att åka i slutet av Februari och undrar hur utbudet är nu? (Har aldrig åkt så tidigt på året)
    Har vår/sommarkläderna kommit in? Utelek till barnen, bikinis.

Hej så länge
  • Ekorrfamiljen
    myran82 skrev 2010-01-13 09:51:59 följande:
    Någon som vet hur stora storlekar de har på ammningsbh? Och om de är bra?
    Jag brukar köpa 80 E och den är bra i modell Felicia men inte i Trofé.. Har sett att det finns 90 E också men om det finns större än så vet jag inte. Jag är ganska smal under brösten medan själva behagen är ganska stora.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • myran82
    Ekorrfamiljen skrev 2010-01-13 21:57:28 följande:
    Jag brukar köpa 80 E och den är bra i modell Felicia men inte i Trofé.. Har sett att det finns 90 E också men om det finns större än så vet jag inte. Jag är ganska smal under brösten medan själva behagen är ganska stora.
    Tack =)  Nackdelen är att man inte vet riktigt hur mkt man kommer att växa upptill, som det är nu behöver jag e-kupa men jag har redan växt en del så det kanske inte blir så mycket större *håller tummarna*

Annars har dom säkert vanliga mjuka bh-ar eller sporttoppar(?)
  • Sagalin

Någon som vet hur stränga de är med åldersgränsen på Leklandet?
    Sonen fyller 3år i april och det står att föräldrar får vara med, min tanke var att pappan är med sonen och dottern i en timme så att man får lite "ledigt" när man åker till Gekås på lördag. Vi passera nämligen och ska köpa presenter så det är därför de ska med.

• Kaisa Kavat

Någon som vet vad pippifigurerna (3 st) kostar? Den med Pippi, Tommy o Annika.

Kaisa 

• This is me
    Kaisa Kavat skrev 2010-01-14 09:20:20 följande:
    Någon som vet vad pippifigurerna (3 st) kostar? Den med Pippi, Tommy o Annika.Kaisa 
    59:- om jah inte minns fel
  • BimBim o Knorrans Mamma
    myran82 skrev 2010-01-13 09:51:59 följande:
    Någon som vet hur stora storlekar de har på ammningsbh? Och om de är bra?
    Jag har 80F o de är JÄTTEBRA! 99spänn. har en för 600 som inte är alls lika bra!
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Jocke & Isa ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
Svar på tråden Gekås vol 13