• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • sandrafia
    2 små prinsessor skrev 2010-01-06 09:04:06 följande:
    Ni gekås-experter... Har tänkt köpa fleecefodrat regnställ till min dotter, är det något som alltid finns på gekås? Vad kostar det i så fall? Hon är 107 cm lång, så 110 eller 116.
    Jag köpte ett ställ åt min son för två års sen och den var rätt stor i storleken.
    Och jag har varit helnöjd med det så jag köpte ett nytt nu innan jul.
    Jag har varit på ullared 4 gr å alla gånger har de funnits där.
  • keno

Jag reklamerade en vara per post till dem, strax efter fick jag pengarna för varan plus fraktkostnad insatt på mitt konto.

Döm av min förvåning, nu har jag även fått en ny vara hemskickad!!

• mammasmelvin
    myran82 skrev 2010-01-06 21:47:45 följande:
    Tack =)Någon mer ni kan rekomendera att köpa på Gekås till bebisen? Det är vårat första barn så jag har inte superkoll, sen har jag inte kikat på barnsaker när jag har varit på gekås tidigare så jag har ingen aning om vad dom har.Sängmobil kanske finns?
    oj dom har ju det mesta. nappar om du vill ha det till barnet, filtar, snuttar, bilstol, babysitter, bärsele (som ja INTE rekomenderar) åkpåse, skötväskor, termometer, badoljor. sen kan man ju förbereda lite och köpa leksaker, tallrikar, skedar, muggar... finns så mycket. ja har en liten på 16 månader och ska ha en till nu i mars. ska oxå ner och fylla på förådet lite nu när man vet vad som behövs. lättare när man e där och kikar.
  • mammasmelvin
    keno skrev 2010-01-06 22:36:36 följande:
    Jag reklamerade en vara per post till dem, strax efter fick jag pengarna för varan plus fraktkostnad insatt på mitt konto.Döm av min förvåning, nu har jag även fått en ny vara hemskickad!! 
    sånt gillar man:)
  • BimBim o Knorrans Mamma

Är det väldans utplockat nu?? Funderade på o åka. har 2 timmar dit. O kollar man webbkameran på gekås är den närmsta parkeringen typ tom.... = LITE FOLK!

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Jocke & Isa ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Lena85

Hejsan...
    Har de åkpåsar på gekas nu?? Till vilket pris??? Och vilka färger??

• Akay
    Lena85 skrev 2010-01-07 10:02:26 följande:
    Hejsan... Har de åkpåsar på gekas nu?? Till vilket pris??? Och vilka färger??
    Jag var där i mellandagarna och då hade de två olika varianter, en tunnare och en polarvariant med fleece (båda två var svarta). Vi köpte den fleecefodrade och den kostade 229 kr, den andra kommer jag ej ihåg pris på. Vi har inte hunnit använda den så mycket, men hittills är jag iaf nöjd!
  • Lantani
    myran82 skrev 2010-01-06 19:45:19 följande:
    Vi ska snart åka till Gekås för att handla till kommande bebisen. Vad är bra & billigt att köpa där? Sängkläder och kläder i minsta storleken behövs inte men tänkte på dessa saker: Kläder i storlek 62 och uppåt? Tvättlappar? Skötbädd? Badbalja samt badhjälp? Plastad froté? Nappflaskor? Babyvakt?
    Ska du ha de torra tvättlapparna, så har euroshopper precis samma men billigare här hemma på maxi. Det är 50 st mer i euroshoppers och samma pris på gekås, men våta tvättlappar är billigare på gekås.
  • myran82
    Lantani skrev 2010-01-07 10:26:27 följande:
    lt;(/)strong> <(d)iv style="padding:5px; font-size:10px; color:#666666; background-color:#f4f4f4; border:1px dotted #666666;">Vi ska snart åka till Gekås för att handla till kommande bebisen. Vad är bra & billigt att köpa där? Sängkläder och kläder i minsta storleken behövs inte men tänkte på dessa saker: Kläder i storlek 62 och uppåt? Tvättlappar? Skötbädd? Badbalja samt badhjälp? Plastad froté? Nappflaskor? Babyvakt?<(/)div> <(/)div> Ska du ha de torra tvättlapparna, så har euroshopper precis samma men billigare här hemma på maxi. Det är 50 st mer i euroshoppers och samma pris på gekås, men våta tvättlappar är billigare på gekås.
    Torra tvättlapppar ska jag ha. Kommer så sällan jag kan att använda våta.
    Vet du om det finns skötbord?
  • Shoppingtokig
    keno skrev 2010-01-06 22:36:36 följande:
    Jag reklamerade en vara per post till dem, strax efter fick jag pengarna för varan plus fraktkostnad insatt på mitt konto. Döm av min förvåning, nu har jag även fått en ny vara hemskickad!!  
    Då kan man snacka om bra service
Svar på tråden Gekås vol 13