• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Jenny

Tezz80 - så du är oxå sugen på en tur? Känner oxå att det är dags - bla för att fylla på förrådet av strumpbyxor - Alice har nästan slitit ut alla hon har...

♥ Alice 050510 ♥ Lilly 081026 ♥
  • Smultronhjärta
    Tezz80 skrev 2010-01-08 19:49:33 följande:
    Funderar oxå på en tur dit imorgon, borde väl vara rätt lugnt trots att det är lördag... elleR?
    Ja- jag tror nog inte att det är någon rusning direkt
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • chicopico

åhhh jag ska dit den 18de och jag hoppas de är välfyllt då Jag ska ju iofs inte handla något men de vet man ju hur de slutar

• BimBim o Knorrans Mamma
    Tigerrr skrev 2010-01-08 19:53:05 följande:
    Berätta gärna hur bebisutbudet är (om ni går förbi), ska dit om en vecka och handla till min lilla knodd. Har en bit att åka och blir lite skraj när jag hör hur en del säger att det är utplockat!
    Var där igår. Vad menar du med bebisutbudet? är det kläder du menar? Eller leksaker? skötgrejor?

Kläder fanns ju som alltid hyllorna med bodys o sånt. Ingen skillnad. Lite utplockat i dotterns o sonens strl. 80 och 104.

Bebisleksaker fanns det, skötgrejor i alla dess slag oxå.
    Tyckte det var nästan som det brukar. men lite mindre av allt. Lite glesare mellan ställen eller hur man ska säga. Även på dam & herr.
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Jocke & Isa ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Tigerrr
    BimBim o Knorrans Mamma skrev 2010-01-08 21:38:23 följande:
    Var där igår. Vad menar du med bebisutbudet? är det kläder du menar? Eller leksaker? skötgrejor? Kläder fanns ju som alltid hyllorna med bodys o sånt. Ingen skillnad. Lite utplockat i dotterns o sonens strl. 80 och 104. Bebisleksaker fanns det, skötgrejor i alla dess slag oxå. Tyckte det var nästan som det brukar. men lite mindre av allt. Lite glesare mellan ställen eller hur man ska säga. Även på dam & herr.
    Menade skötgrejer först och främst =)
    Tack för svar! =)
  • Tezz80
    Tigerrr skrev 2010-01-08 19:53:05 följande:
    Berätta gärna hur bebisutbudet är (om ni går förbi),ska dit om en vecka och handla till min lilla knodd.Har en bit att åka och blir lite skraj när jag hör hur en delsäger att det är utplockat!
    ska hålla ögonen öppna.
    Jenny skrev 2010-01-08 19:55:38 följande:
    Tezz80 - så du är oxå sugen på en tur? Känner oxå att det är dags - bla för att fylla på förrådet av strumpbyxor - Alice har nästan slitit ut alla hon har...
    Jasså... det börjar rycka i din Gekåsnerv oxå Är tråden död igen elleR?
    chicopico skrev 2010-01-08 20:33:31 följande:
    åhhh jag ska dit den 18de och jag hoppas de är välfyllt då Jag ska ju iofs inte handla något men de vet man ju hur de slutar
    haha ja, det där med att inte handla tror jag inte mycket på
  • Dejsi

Åkte till Ullared i somras för första gången. Jättebesviken. Fanns inget av värde att köpa. Finns nån mer besviken?

Svar på tråden Gekås vol 13