• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • ramone1
    myran82 skrev 2010-01-06 19:45:19 följande:
    Vi ska snart åka till Gekås för att handla till kommande bebisen. Vad är bra & billigt att köpa där? Sängkläder och kläder i minsta storleken behövs inte men tänkte på dessa saker: Kläder i storlek 62 och uppåt? Tvättlappar? Skötbädd? Badbalja samt badhjälp? Plastad froté? Nappflaskor? Babyvakt?
    allt det finns på gekås!!
  • mammasmelvin

ni som är på gekås i januari kan väll skriva hur utbutet är. om det är helt bortkastat att åka dit innan mars eller inte. va däri januari förra året och ja tyckte det va utplockat.

• Jiie

Utplockat är ju svårt att svara på. Är ju från dag till dag, till och med från förmiddag till eftermiddag. Dom fyller ju på precis hela tiden men klart att ibland tar det längre tid innan vissa grejer blir påfyllda, dom kan ju inte vara en gubbe för varje vara liksom hehehe

071227 0828 3765 50 ~~~~jannienettum.blogspot.com/~~~~
  • UllenK

var där idag, hyfsat folktomt och sådär utplockat. I vissa stl på barnkläder var det dåligt, men jag hittade det jag skulle. Bland leksaker och babysaker är jag supernöjd i vart fall, kan inte säga bland pojkleksaker för där var jag aldrig. Utplockat på husgeråd o rengöring mm är det väl aldrig tycker jag.

• Bubblan2
    Lena85 skrev 2010-01-07 10:02:26 följande:
    Hejsan... Har de åkpåsar på gekas nu?? Till vilket pris??? Och vilka färger??
    Jag köpte en svart med lammskinn på insidan och vi är supernöjda.
    Tror att den kostade 649:- eller något liknande, kolla i mitt galleri, där finns bild och pris.
  • Pindus
    Tezz80 skrev 2010-01-05 21:08:31 följande:
    Någon som vet pris på WeSing, bra lockbete för att få med maken
    Puffar eftersom jag undrade samma :)
  • sladdis på G
    Pindus skrev 2010-01-07 21:09:34 följande:
    Puffar eftersom jag undrade samma :)
    Ring till växeln (37500) och be att få bli kopplad till radio avdelningen angående priset på Wii sing.  
  • mammasmelvin
    livet från ljusa sidan skrev 2010-01-07 22:19:20 följande:
    halloj! någon som köpt vetekudde på gekås? Finns det och vart isf?
    sån man värmer i micron??? isåfall ja och den e billig. minns inte exakt men ja köpte 2 st då ja reagerade på att de va väldigt billiga. vet du vad de kostar i vanlig affär?
  • passau
    sladdis på G skrev 2010-01-07 22:34:56 följande:
    Ring till växeln (37500) och be att få bli kopplad till radio avdelningen angående priset på Wii sing.  
    0346-37500

säg att det är  fel på ngt i växeln annars kopplar dom dej inte...

sen kan du fråga din fråga när du väl kommit fram för annars kopplar dom inte*L* skulle väl få för många sånna samtal/dag annars*L*
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
Svar på tråden Gekås vol 13