• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Gelicapelica
    Amelica skrev 2010-01-19 21:29:15 följande:
    Hej är det någon som vet om de har konsoller och andra tillbehör till Wii på Gekås?
    dom har ju saker som rattar, tennisrack o golfklubba till handkontrollen. Vi köpte det innan jul!
    Ella 090531
  • Inbaal
    framsteg skrev 2010-01-19 13:42:43 följande:
    V7 har Göteborgsregionen sportlov = mycket folk V8 har Varbergsregionen sportlov = mycket folk. *tipsar*
    oh tack för tipset de tänkte jag faktiskt inte på tack
  • domenica

Hej

Jag ska till Gekås om några veckor. Bor en bit ifrån så det blir inte ofta jag är där. Nu planerar vi för bebis i maj och jag tänker shoppa loss Har sett nånstans att någon köpt en vagga på Gekås men jag tror det var ett gammalt inlägg, hittar inte direkt nåt när jag söker runt på google lr FL - nån av er som vet om det fortfarande säljs vagga på Gekås? Tack på förhand!

• ramone1
    domenica skrev 2010-01-20 12:30:26 följande:
    Hej Jag ska till Gekås om några veckor. Bor en bit ifrån så det blir inte ofta jag är där. Nu planerar vi för bebis i maj och jag tänker shoppa loss Har sett nånstans att någon köpt en vagga på Gekås men jag tror det var ett gammalt inlägg, hittar inte direkt nåt när jag söker runt på google lr FL - nån av er som vet om det fortfarande säljs vagga på Gekås? Tack på förhand!
    jag har sett en vagga där de senaste året
  • domenica

ramone1: tack för svar! Är det en ok vagga tror du? Har inga särskilda krav, inte för liten kanske - färg och sånt går ju att måla om

• Smultronhjärta
    domenica skrev 2010-01-20 12:43:10 följande:
    ramone1: tack för svar! Är det en ok vagga tror du? Har inga särskilda krav, inte för liten kanske - färg och sånt går ju att måla om
    Vaggan som brukar finnas ser ut såhär.. Dock kan det vara svarvade spjälor,jag minns inte exakt men modellen är likadan och vaggan är vit
    www.blocket.se/helsingborg/Vagga_babysitter_25556200.htm&w=3
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • domenica
    Smultronhjärta skrev 2010-01-20 14:00:49 följande:
    Vaggan som brukar finnas ser ut såhär.. Dock kan det vara svarvade spjälor,jag minns inte exakt men modellen är likadan och vaggan är vitwww.blocket.se/helsingborg/Vagga_babysitter_2...
    Tack snälla! Vilken trevlig tråd med hjälpsamma FL:are Tyckte det är en fin modell så finns vaggan kvar så blir det nog ett köp - kuul!
  • Nagoyam W

Finns det en Ullareds tråd vad kul!

Jag har inte varit där på 5 år och har säkert missat en massa saker. Nu tänkte jag och några kompisar åka i febuari början på mars tror ni det är jätte mycket människor då? Och när kommer vårkläderna in?

vet ni om det finns någon sida där man kan se vad det är som säljs. Jag är ute efter leksaker och lite annat småt och gått till min 9 åriga dotter.

typ en skötbäd för den vi har har bajat. sen skulle jag villa köpa henne en boby-car och lite andra födelsedags prisenter och annat.

och finns det något med hello kitty tror ni tänkte köpa till min brorsdotter som älskar denna figur.

• ramone1
    domenica skrev 2010-01-20 14:09:10 följande:
    Tack snälla! Vilken trevlig tråd med hjälpsamma FL:are Tyckte det är en fin modell så finns vaggan kvar så blir det nog ett köp - kuul!
    ja de va vit ja minns att det var
Svar på tråden Gekås vol 13