• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • ramone1

är det någon som vet om dom har juicepressar på gekås och ungefär var dom ligger i pris o vilka märken osv...

o alltså menar jag juicepress och inte vanlig enkel citruspress som man pressar för hand.
  • Ville Mor

Den vanligaste frågan men jag orkar inte leta. Vad kostar den billiga åkpåsen?

Sen undrar jag hur det är med dom där soft shell jackorna (on the peak) för barn. Har en grabb som precis vuxit i 92. Vet att de är ganska korta i magen och tajta men långa i ärmarna. Hade ni tagit 86 eller 92? Funkar det att vika upp ärmarna om det skulle behövas? Tanken är att han ska ha den i vår eller riktigt kalla sommarkvällar.

Dessutom undrar jag hur det är med överdragsbyxor? Fodrade i modell fodrade regnbyxor men jag vill bara ha byxan inte jackan. Kravet är att de ska vara svarta och någorlunda vattenavvisande. Samma fråga, samma krav fast i ofodrat? Någon med några prisuppgifter och kanske bilder?

Ska skicka bud nu den 6 februari och det var vad jag kom på att jag behövde för stunden. Finns ju massor med krafs man vill ha men man kan ju inte begära hur mycket som helst

Tacksam för svar!

Ville 071203 * Tess 090921
  • Ville Mor
    Ville Mor skrev 2010-01-20 19:59:08 följande:
    Den vanligaste frågan men jag orkar inte leta. Vad kostar den billiga åkpåsen? Sen undrar jag hur det är med dom där soft shell jackorna (on the peak) för barn. Har en grabb som precis vuxit i 92. Vet att de är ganska korta i magen och tajta men långa i ärmarna. Hade ni tagit 86 eller 92? Funkar det att vika upp ärmarna om det skulle behövas? Tanken är att han ska ha den i vår eller riktigt kalla sommarkvällar.Dessutom undrar jag hur det är med överdragsbyxor? Fodrade i modell fodrade regnbyxor men jag vill bara ha byxan inte jackan. Kravet är att de ska vara svarta och någorlunda vattenavvisande. Samma fråga, samma krav fast i ofodrat? Någon med några prisuppgifter och kanske bilder?Ska skicka bud nu den 6 februari och det var vad jag kom på att jag behövde för stunden. Finns ju massor med krafs man vill ha men man kan ju inte begära hur mycket som helst Tacksam för svar!
    Åh, kom på en sak till...

Stavmixer i kända märken, typ OBH Nordica, Bosch, Philips, finns det?
    Ville 071203 * Tess 090921
  • myran82

Om bara några veckor åker vi till gekås för att handla till bebisen som ska komma i april =)

Någon som vet hur det är med spjälskydd? Tänkte om det finns några söta och om de är prisvärda.
    Madrasser till spjälsäng? 120*60
    Amningskupor i tyg?
    Gardiner till barnrum?

Vad får man absolut inte missa till bebisen?

• Smultronhjärta
    ramone1 skrev 2010-01-20 15:47:19 följande:
    är det någon som vet om dom har juicepressar på gekås och ungefär var dom ligger i pris o vilka märken osv... o alltså menar jag juicepress och inte vanlig enkel citruspress som man pressar för hand.
    Japp-kommer inte ihåg priset nu dock
    Ville Mor skrev 2010-01-20 19:59:08 följande:
    Den vanligaste frågan men jag orkar inte leta. Vad kostar den billiga åkpåsen? Sen undrar jag hur det är med dom där soft shell jackorna (on the peak) för barn. Har en grabb som precis vuxit i 92. Vet att de är ganska korta i magen och tajta men långa i ärmarna. Hade ni tagit 86 eller 92? Funkar det att vika upp ärmarna om det skulle behövas? Tanken är att han ska ha den i vår eller riktigt kalla sommarkvällar. Dessutom undrar jag hur det är med överdragsbyxor? Fodrade i modell fodrade regnbyxor men jag vill bara ha byxan inte jackan. Kravet är att de ska vara svarta och någorlunda vattenavvisande. Samma fråga, samma krav fast i ofodrat? Någon med några prisuppgifter och kanske bilder? Ska skicka bud nu den 6 februari och det var vad jag kom på att jag behövde för stunden. Finns ju massor med krafs man vill ha men man kan ju inte begära hur mycket som helst Tacksam för svar!
    Den i flecce kostar 229 men det finns en duopåse för 160kr tror jag den kostar
    Jag hade tagit stl 92 så kan han ha den länge,ärmarna kan man ju vika upp till en början
    Inte sett enbart svarta vettiga överdragsbyxor men jag har iofs inte kollat inför denna säsongen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • jloide
    ramone1 skrev 2010-01-20 15:47:19 följande:
    är det någon som vet om dom har juicepressar på gekås och ungefär var dom ligger i pris o vilka märken osv... o alltså menar jag juicepress och inte vanlig enkel citruspress som man pressar för hand.
    ja, det finns... mamma köpte en när vi va där innan jul, hon köpte den billiga, för jag tror det va 299:- den funkar bra tcker hon, kommer dock inte ihåg märket!

tänk bara om ni är en stor familj, att det behövs VÄLDIGT mycket frukt för att göra ett glas... tänkte oxå köpa en men vi hade fått köpa frukt för hela mat budgeten om det skulle bli jucie till hela familjen!
    BF 2010-06-25
  • Tigerrr
    myran82 skrev 2010-01-20 21:32:15 följande:
    Om bara några veckor åker vi till gekås för att handla till bebisen som ska komma i april =) Någon som vet hur det är med spjälskydd? Tänkte om det finns några söta och om de är prisvärda. Madrasser till spjälsäng? 120*60 Amningskupor i tyg? Gardiner till barnrum? Vad får man absolut inte missa till bebisen?
    Spjälskydd fanns i flera färger, jag köpte ett vitt med små grå prickar på
    för 99:-. Tror att de andra skydden kostade lika mycket.
    Madrass 120x60 kostade 139:-.
    Jag köpte amningskupor från Natusan, såg ett annat märke också
    men kommer inte ihåg om det var tyg eller ej.
  • myran82
    Kom att tänka på en sak till. Någon som vet vad plastad frotté kostar? Jag har sett på hem & hobby för runt 60 kr/meter. Tänkte om det är billigare på gekås.

Tigerrr skrev 2010-01-20 21:40:37 följande:
    Spjälskydd fanns i flera färger, jag köpte ett vitt med små grå prickar på för 99:-. Tror att de andra skydden kostade lika mycket.Madrass 120x60 kostade 139:-.Jag köpte amningskupor från Natusan, såg ett annat märke ocksåmen kommer inte ihåg om det var tyg eller ej.
    Tack =)

Det var bra pris för spjälskydd & madrass. Du vet möjligvis inte om de har bäddmadrasser också?
  • Tigerrr
    myran82 skrev 2010-01-20 21:45:35 följande:
    Tack =) Det var bra pris för spjälskydd & madrass. Du vet möjligvis inte om de har bäddmadrasser också?
    Det var så lite så {#lang_emotions_smile}.
    Nej, jag såg inga bäddmadrasser.

Däremot så fanns det plastad frotté i olika storlekar.
    Jag köpte i strl 50 x 70 för 19,95:-.
    Fanns både mindre och större men kommer inte ihåg måtten.
Svar på tråden Gekås vol 13