ramone1 skrev 2010-01-20 15:47:19 följande:
är det någon som vet om dom har juicepressar på gekås och ungefär var dom ligger i pris o vilka märken osv... o alltså menar jag juicepress och inte vanlig enkel citruspress som man pressar för hand.
Japp-kommer inte ihåg priset nu dock
Ville Mor skrev 2010-01-20 19:59:08 följande:
Den vanligaste frågan men jag orkar inte leta. Vad kostar den billiga åkpåsen? Sen undrar jag hur det är med dom där soft shell jackorna (on the peak) för barn. Har en grabb som precis vuxit i 92. Vet att de är ganska korta i magen och tajta men långa i ärmarna. Hade ni tagit 86 eller 92? Funkar det att vika upp ärmarna om det skulle behövas? Tanken är att han ska ha den i vår eller riktigt kalla sommarkvällar. Dessutom undrar jag hur det är med överdragsbyxor? Fodrade i modell fodrade regnbyxor men jag vill bara ha byxan inte jackan. Kravet är att de ska vara svarta och någorlunda vattenavvisande. Samma fråga, samma krav fast i ofodrat? Någon med några prisuppgifter och kanske bilder? Ska skicka bud nu den 6 februari och det var vad jag kom på att jag behövde för stunden. Finns ju massor med krafs man vill ha men man kan ju inte begära hur mycket som helst Tacksam för svar!
Den i flecce kostar 229 men det finns en duopåse för 160kr tror jag den kostar
Jag hade tagit stl 92 så kan han ha den länge,ärmarna kan man ju vika upp till en början
Inte sett enbart svarta vettiga överdragsbyxor men jag har iofs inte kollat inför denna säsongen