• emmagha

Föräldraledig Partille

Hej!

Är mammaledig med min dotter som blir 4 månader i mitten av december. Undrar om det finns någon i Partille som också är föräldraledig och skulle vilja träffas och gå promenader, ta en fika etc.?

Vi flyttade till Partille ungefär samtidigt som vår dotter kom så vi har inte gått på någon mammagrupp här. Vore trevligt att träffa andra som också är hemma om dagarna!

• Svar på tråden Föräldraledig Partille
  • Lucas 090926
    Emma: Ja du. Jag får sätta en ros i jackfickan ;) haha ne då skämt och sidor.. e du där lite innan 10 så hittar du mig nog i väntrummet annars så e jag en blond tjej som kommer bära omkring på en antagligen turkosklädd liten kille imån {#lang_emotions_smile}
  • emmagha

Oki{#lang_emotions_smile} , här är det brunt hår och Linnea har troligen något rosa...

• Isa12
    emmagha skrev 2010-01-26 19:54:17 följande:
    Vi har en läkartid i Sävedalen kl 11.30 men jag skulle kunna tänka mig att titta in mellan 10 och 11 och sen åka till läkaren. Alex 09, ska vi ses någonstans och gå dit ihop? Lucas 090926, hur hittar vi varann där?
    Låter jättebra! Vad sägs om att träffas inne på Allum så att man slipper stå ute och frysa? Kanske kl.10 utanför Kicks?
  • emmagha

Kl. 10 utanför Kicks blir jättebra, för du ska fortfarande ut fastän det snöar?

• Isa12

Ja nu när vi är uppe så ska vi allt ta oss dit. Ska bara gräva fram bilen först :)
    Syns vid tio då.

• emmagha

Ja, det blir nog bilen här också. Ses vid tio.

• Lakshmi

Hej tjejer!
    Hade ni skoj på öppna förskolan? Träffades ni alla innan? Om några veckor kan vi också haka på, när Tindra har blivit tre månader.

Hur blir det imorgon? Någon som ska ut? Det är ju inget vidare promenadväder. Det är ju verkligen glashalt på vägarna...

♥ Tindra 2009-11-21 ♥
  • Lucas 090926

Det var trevligt :)

Jag hade hoppats på att snön var påväg att försvinna men icke och ja det är verkligen glashalt.
    Jag gjorde en snygg vurpa när jag va ute med hunden igår kväll {#lang_emotions_cool}

Känns väl kanske som en fika e mer aktuell imån än en promenad isåfall va? :)
    Vilken tid skulle passa er bäst isåfall?

• Lakshmi

Ja, fika låter bättre för min del. För min del kan jag väl egentligen närsom, men någon gång på förmiddagen, vid "fikatid" är väl lämpligt. Själv då?
    Är det fler som är på? Vilken tid kan ni isåfall? Och var fikar vi isåfall? Allum?

♥ Tindra 2009-11-21 ♥
  • Lucas 090926

Någon gång på förmiddagen låter som en bra idé.
    Vi satt på de fiket som är i mitten på allum idag. De e lite bökigt med vagnarna där, men de fiket längst upp e väl bäst just vagn mässigt. Sen finns de ju även ett café på kulturum. Har aldrig vart där iof så jag vet inte riktigt hur de e där. :)

Svar på tråden Föräldraledig Partille