• emmagha

Föräldraledig Partille

Hej!

Är mammaledig med min dotter som blir 4 månader i mitten av december. Undrar om det finns någon i Partille som också är föräldraledig och skulle vilja träffas och gå promenader, ta en fika etc.?

Vi flyttade till Partille ungefär samtidigt som vår dotter kom så vi har inte gått på någon mammagrupp här. Vore trevligt att träffa andra som också är hemma om dagarna!

• Svar på tråden Föräldraledig Partille
  • Lucas 090926

Om ni ser en blond tjej i svart jacka & rosa halsduk med vagn som står i sin egen lilla värld så e de jag.. {#lang_emotions_cool}

• emmagha

Då ses vi utanför skopunkten vid 11. Jag har röd vagn och vit jacka!

• Lakshmi

Ok. Jag har svart vagn, svart jacka och rutig halsduk. Då borde vi hitta varandra. =) Syns imorgon.

♥ Tindra 2009-11-21 ♥
  • Lucas 090926

Tack så mycket för idag tjejer. Det va jätte kul & träffa er.  
    Får vi göra om snart igen {#lang_emotions_laughing}

• Lakshmi

Ja, jag håller med. Riktigt kul att träffas. Är så bra med fler som är hemma om dagarna, så får vi en bra anledning till att släpa oss ut även när vädret inte är det bästa för promenad. {#lang_emotions_smile}

♥ Tindra 2009-11-21 ♥
  • Lucas 090926

Helt klart.. jag går ju ca 1-2 timmars promenad varje dag med vovven (även om jag vart lite slarvig nu de senaste dagarna men jag skyller på vägunderlagt {#lang_emotions_innocent}) så vill ni haka på e de bara att höra av sig. Alltid kul med sällskap {#lang_emotions_laughing}

• emmagha

Tack själva för fikat i fredags! Det var jättetrevligt{#lang_emotions_smile} Har ju ingen vovve men vill gärna ut och promenera (eftersom det inte blir så mycket annan träning numera) och det är ju som sagt alltid roligare med sällskap!

Är det någon som ska till öppna förskolan på onsdag? Tänkte kanske testa att ta med mat, för visst sa de att man kunde ha med mat och äta där eller var det bara till barnen?

Tänkte också gå och lyssna på dietisten och det var på tisdag vid 10 väl?

Hoppas ni har och har haft en bra helg!

• Lucas 090926

Du kan ta med mat till både dig och lillan tror jag allt.
    De har ju även lite macka & kaffe å sånt som man får ta om man vill ha.

Tänkte gå och lyssna på dietisten på tisdag och det blir nog även en liten tur till öppna förskolan på onsdag. {#lang_emotions_smile}

De e massa vitt som ramlar ner från himlen här nu, suck suck. När ska denna snön försvinna?

Nä dags att göra lite nytta.. kram på er!

• Isa12

Hej tjejer!
    Vi tänkte ta oss en tur till ÖF på onsdag men den här gången blir det lite senare. Lillen får sova sin förmiddagslur hemma innan vi kommer. Vi får väl se om ni är kvar när vi kommer.

• Lucas 090926

Hoppas ni har de bra i snökaoset
    Ville bara säga till er att öppna förskolan är stängd imorgon pga. sjukdom så ni inte tar er ut i detta oväder i onödan

Men det blir en fika på kulturum imorgon kl. 10.30 om någon vill följa med

kram på er!!

Svar på tråden Föräldraledig Partille