• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • AochJsMamma
    Buttelina skrev 2009-12-21 18:05:48 följande:
    den gäller inte på rea eller t3bet2...
    ahaa...där harvi svaret..tusen tack, då slipper jag trycka in den sablans koden fler ggr.. Syns att sms:et inte gäller på nätet (alltså att detfanns kod också..)

För det är ingen som har fått "handla för 300 kr få 100 kr rabatt" på kupong va??
  • Buttelina
    AochJsMamma skrev 2009-12-21 18:15:29 följande:
    ahaa...där harvi svaret..tusen tack, då slipper jag trycka in den sablans koden fler ggr.. Syns att sms:et inte gäller på nätet (alltså att detfanns kod också..)För det är ingen som har fått "handla för 300 kr få 100 kr rabatt" på kupong va??
    hehe så lite så jag kämpade med koden själv igår innan jag fattade
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Hallontårta

Inte i butik heller?

Buttelina skrev 2009-12-21 18:05:48 följande:
    den gäller inte på rea eller t3bet2...
  • Pixxi

En liten dum fråga.{#lang_emotions_embarassed} Jag gjorde en order på HM och den står att den skickas men det finns inget kolli nr, det har inte hänt mig innan, har någon råkat ut för det?

• AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-12-21 20:59:05 följande:
    Inte i butik heller?
    nope, kollade nyss på kupongen o mkt riktigt så står det endast ord pris..så inte rea iaf..men kanske på t3b2 i vissa Lindex eftersom det är standard erbjudande.
  • Buttelina
    Hallontårta skrev 2009-12-21 20:59:05 följande:
    Inte i butik heller?
    jo på t3bet2 brukar kuponger funka
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Milliz

Hej! Finns det några rabattkoder på Lindex nu?

Elias 070202 Ella 080920
  • Lilaa

Hej! Nån som köpt klänningen från Lindex som var med i dom där tio dagarna? Dottern provade sin idag och den satt precis fast det var hennes storlek, kan man byta fast man köpt billigare? Nån mer som upplever den liten eller ska den vara så?

• star67
    Lilaa skrev 2009-12-22 11:28:34 följande:
    Hej! Nån som köpt klänningen från Lindex som var med i dom där tio dagarna? Dottern provade sin idag och den satt precis fast det var hennes storlek, kan man byta fast man köpt billigare? Nån mer som upplever den liten eller ska den vara så?
    ja jag tycker också att de är för lite i stl, men finns inte hennes stl i butiken nu. jag har bestält en på nätet i stl104 kanske blir för stor. 98 hade blivit bättre men finns inte kvar.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10