• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • ulrikahö
    AochJsMamma skrev 2009-12-18 08:36:18 följande:
    tack ändå...hade tänkt shoppa lite kläder till moi! behöver bl a nåt att ha nedtill ¨på julafton..får ta en sväng till en lindex butik istället
    He-he, precis vad jag gjorde igår. Handlade till moi, något till benen till julafton/nyår och fick 100:- rabatt på det. Nöööööjd!
  • star67
    Mitt livs lycka skrev 2009-12-18 08:41:09 följande:
    Åh, vad kul att shoppa lite till sig själv! Jag har faktiskt köpt 2 skjortor/tunikor och 2 koftor till mig själv de senaste veckorna. Helt otroligt - köper ju nästan aldrig något nytt till mig själv känns det som.
    ja samma här köpte två klänningar och en topp och bälte och tänker köpa ett par stövlar också och lite smink haha allt på en gång. jag glömmer mig nästan och sen när jag köper så köper fler en än.
  • passau

den är jätte fin!

tänkte vänta lite emd vårkläder, snart rear dom ju vinterkläderna får shoppa d först*L*
    köpte dock den nya tröjan på tjej rosa med en prinsess-groda...

• Xgirl83
    passau skrev 2009-12-18 13:05:53 följande:
    den är jätte fin! tänkte vänta lite emd vårkläder, snart rear dom ju vinterkläderna får shoppa d först*L* köpte dock den nya tröjan på tjej rosa med en prinsess-groda...
    Ja jag kunde bara inte låta bli. Den där lär ju liksom inte bli kvar tills rea skulle jag tro. Sen så köpte jag ändå en julklapp för 200:- så med rabatten så blev det bara 50:- extra om jag tog det setet också. Och den kan ju användas nu på vintern med långärmat, eller till vår/sommar.
  • TeDrickaren

När är det rean brukar starta, har sett att det är lite rea på nätet.
    Men tänkte när brukar köp 2 betala för 1 vara aktuellt.?

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • star67

ja nu gick bra. ingen rabbat kod på hm som gäller rea plagg också??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10