• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • lilyanna
    h80 skrev 2010-01-13 20:36:34 följande:
    tack! vad konstigt att jag inte har fått den på mail.
    Märkligt, jag har fått 2 mail till o med!
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • star67

jag var på en lindex butik idag och kolla lite, men tyckte inte att de hade något jag behövde, de hade inget strumpbyxor på rea och inget Leggings och Velourbyxa på rea som jag behöver. hittade inget på kappahl hellre. ska imorgon till andra kahppahl som jag var inne på måndag då de hade ganska mycket på rea. och kanske köper ta 3 bt 2 med kopung 50kr. men såg inte såna i stl 86 brukar de få i stl 86 ?? jag ville ha turkos den är redan slut på nätet i alla stl. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=3827006&styleid=3826972&path=3403475;3215210;3232580;3454164;761765;3157663

• Det borde varit stjärnor

Rean på online store har fyllts på med lite babykläder. Bland annat mumin.

• Linastrumpan

Vad betyder "slampa i lager" som det står på flera olika storlekar i webbshoppen????
    Nån sån vill jag inte köpa{#lang_emotions_undecided}

Storken kom till mig två gånger....
  • Moonis
    Det borde varit stjärnor skrev 2010-01-14 12:27:48 följande:
    Rean på online store har fyllts på med lite babykläder. Bland annat mumin.
    Fick tag på båda mumin men i storlek 80. Hoppas nu även dom är lite större, brukar vara det i baby.
  • Smultronhjärta
    Linastrumpan skrev 2010-01-14 13:03:03 följande:
    Vad betyder "slampa i lager" som det står på flera olika storlekar i webbshoppen???? Nån sån vill jag inte köpa
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • star67

jag hade köpt en skärp på lindex inann jul. men den var stor så jag köpte sen en annan modell. idag jag ville lämna tillbacka den men hon sa att det har gått mer än 30 dagar så hon kan inte byta eller lämna tillbacka. ska prova på andra butik också om de inte byter ska jag försöka utan kvitto då. jag hade köpt den med kopung 30%. brukar de göra så att man får inte bytta efter 30 dagar. jo det står på kvittot så men!!

• Xgirl83
    star67 skrev 2010-01-14 15:44:55 följande:
    jag hade köpt en skärp på lindex inann jul. men den var stor så jag köpte sen en annan modell. idag jag ville lämna tillbacka den men hon sa att det har gått mer än 30 dagar så hon kan inte byta eller lämna tillbacka. ska prova på andra butik också om de inte byter ska jag försöka utan kvitto då. jag hade köpt den med kopung 30%. brukar de göra så att man får inte bytta efter 30 dagar. jo det står på kvittot så men!!
    Det är ju ganska generöst redan med 30 dagars öppet köp, så det är nog bara att acceptera tyvärr. De är väl inte skyldiga att erbjuda öppet köp över huvud taget.
  • star67
    Xgirl83 skrev 2010-01-14 15:50:08 följande:
    Det är ju ganska generöst redan med 30 dagars öppet köp, så det är nog bara att acceptera tyvärr. De är väl inte skyldiga att erbjuda öppet köp över huvud taget.
    ja men eftersom det går att bytta utan kvittot så jag slarvade inte lämnade tillbacka tidigare det är ju 35 dagar sen. men ska försöka på den butik som jag köpte kanske går bättre.
  • star67

När tror ni ska börja med ta 2 bt 1?? tror ni de börjar på måndag eller väntar de till torsdag.
    hoppas att de börjar på måndag. det var inte så många folk på butiker så kanske de börjar innan föra året.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10