• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Love Isac

Någon som har någon bra erbjudandekod till Ellos??Förutom den på 30% på vårsortimentet!!Tack!

ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Linda T
    Love Isac skrev 2010-01-17 11:52:53 följande:
    Någon som har någon bra erbjudandekod till Ellos??Förutom den på 30% på vårsortimentet!!Tack!
    Här finns en del, vet dock inte om alla är aktuella.

http://www.gemigrabatt.se/butik/www.ellos.se

Själv beställde jag med 50% rabatt på dyraste varan här om dagen.
  • puh fantast

Tycker inte Lindex att stora barn behöver  långärmade tröjor? 

Har en son på drygt 5 år som snart behöver 128 på tröjor och Lindex har bara några få, både i butik och på nätet. Och inte är de särskilt snygga och roliga heller.
  • puh fantast

Hur var det med halva reapriset eller 2 för 1 på Lindex?

Visst var det någon som hade koll på när det var tidigare år? 
     Tror ni det är på gång snart?
  • Snorky
    puh fantast skrev 2010-01-17 18:33:44 följande:
    Tycker inte Lindex att stora barn behöver  långärmade tröjor?  Har en son på drygt 5 år som snart behöver 128 på tröjor och Lindex har bara några få, både i butik och på nätet. Och inte är de särskilt snygga och roliga heller.
    Lindex tycker inte att grabbar över 1½ år behöver snygga kläder alls, nästan allt är för gräsligt nu för tiden tråkigt nog... kalsonger, strumpor o velour kan man väl köpa på sin höjd.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Mamma och Mor

Inser tyvärr att det blir lite Lindex-shopping nu med nyfödde sonen. Överlag tycker jag att Lindex baby-kollektion verkligen blivit tråkig jämfört med hur den såg ut -06 då dottern var nyfödd. Vidare så är ju pojk-kläderna på Lindex så murriga och trista..
    Men, bra för plånboken är det ju att det blir mindre köpt {#lang_emotions_wink}

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • solstraalen

Jag tycker Lindex har extremt lite pojkkläder, på pojk. Man går igenom den avdelningen jättefort.

Så trist att de finns så mkt mindre kläder för pojkar än vad de finns till killar. För att inte tala om STORA pojk, den är minimal tycker jag.

Pojke 10, flicka 4, pojke 2.
  • Skytten75
    Linda T skrev 2010-01-17 17:13:49 följande:
    Här finns en del, vet dock inte om alla är aktuella. www.gemigrabatt.se/butik/www.ellos.se Själv beställde jag med 50% rabatt på dyraste varan här om dagen.
    Tack för länken!
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Love Isac
    Linda T skrev 2010-01-17 17:13:49 följande:
    Här finns en del, vet dock inte om alla är aktuella.www.gemigrabatt.se/butik/www.ellos.seSjälv beställde jag med 50% rabatt på dyraste varan här om dagen.
    Åh tack!!!=0)
    ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Ullis 10
    Snorky skrev 2010-01-17 19:26:10 följande:
    Lindex tycker inte att grabbar över 1½ år behöver snygga kläder alls, nästan allt är för gräsligt nu för tiden tråkigt nog... kalsonger, strumpor o velour kan man väl köpa på sin höjd.
    Håller med - köper enbart velour strumpor o kalsingar till mina två killar!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10