• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • h80
    Peak skrev 2010-01-16 13:02:01 följande:
    hur är det räknas t3b2 som en vara, tänkte köpa 3 par kalsonger och det är ju t3b2 får jag då 30% på ett par eller hur gör de?
    tror inte du kan använda den kupongen på t3b2, tyvärr
  • Peak
    h80 skrev 2010-01-16 13:03:59 följande:
    tror inte du kan använda den kupongen på t3b2, tyvärr
    ha de slutat med det? Kommer ihåg när jag köpte 3 par byxor och de var t3b2 och sedan fick man 30% på köpet så de blev ju superbilliga...de kanske har kommit på det {#lang_emotions_wink}
  • jannah
    Finesse skrev 2010-01-16 09:00:56 följande:
    då får du hoppas att hon inte helt plöstligt tokväxer.. jag köper 104 på lindex till min dotter nu.. hon är 24 månader..

Hon har alltid vuxit i jämn takt, men man vet ju aldrig... Har köpt en del tröjor i stl. 98 till henne den senaste tiden, och dom är rätt stora fortfarande... Så jag tror och hoppas att stl. 98 i den klänningen räcker ett tag. Men framåt våren får man nog börja köpa 104!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • TeDrickaren
    mollan nu skrev 2010-01-16 11:04:55 följande:
    Lindex kläder är små. Dottern är 3½ nu och jag började med 104 till henne förra sommaren. De börjar bli små i tröjorna nu, byxorna funkar än.
    Byxorna, speciellt velourbyxorna köper jag i strl 110. Tjejen har långa ben....testade 104 men fanns ingen växmån i dem....vill vara lite ekonomisk fast man inte behöver det igentligen med de priser som lindex har på t3bet2 eller på rea

VILL HA REA NU!!!, alltså halva reapriset
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • maggan75
    Peak skrev 2010-01-16 13:07:48 följande:
    ha de slutat med det? Kommer ihåg när jag köpte 3 par byxor och de var t3b2 och sedan fick man 30% på köpet så de blev ju superbilliga...de kanske har kommit på det
    Nä jag har inte hört att deslutat med det  testa ... eller fråga innan, det enda jag har hört aratt det inte funkar i webbshoppen ...
  • h80
    maggan75 skrev 2010-01-16 15:37:53 följande:
    Nä jag har inte hört att deslutat med det  testa ... eller fråga innan, det enda jag har hört aratt det inte funkar i webbshoppen ...
    jag fick inte använda kupongen sist jag provade. Men det är värt att fråga
  • Snorky
    Peak skrev 2010-01-16 13:07:48 följande:
    ha de slutat med det? Kommer ihåg när jag köpte 3 par byxor och de var t3b2 och sedan fick man 30% på köpet så de blev ju superbilliga...de kanske har kommit på det
    man brukar få på en av de två varorna då isåfall... annars måste det vara en kupong som gäller på hela köpet, så har jag iaf "lärt" mig.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Thegran

De där muminleggingsen, de i olika pastellfärger med miljötryck m. matchande tunikor, måste vara väldigt populära!
    Jag köpte i fredags, då hade dom inte ens packat upp kläderna.
    Nu idag var så gott som allt slut i den butiken.
    flera strl är slut i webshopen, och i andra butiken här i stan är de också nästan slut.

får butikerna extremt få antal av varje storlek?

• star67
    jag köpte dena på måndag men vet inte om jag ska lämna tillbaka den imorgon som är sista dag han behöver bara några byxor nu men vet inte om jag hittar på lindex rean, den är i stl 80 byxor är bra lite gran stor likdant med body men väst är lite för lite{#lang_emotions_undecided}. jag vet inte varför jag tog inte 86{#lang_emotions_innocent} hela sett kostade 60 kr. vad hade ni gjort??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10