• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • puh fantast

På Kappahl här i stan så behöver man kvitto för att reklamera. Och då satt lappen kvar, men jag fick inte byta fast det var hål. Hur det är på  Åhlens vet jag inte.

• mortillsju

Är det runt den 20:e  rabattkupongerna kommer?? Eller finns den kupong på nätet nu?

Det är ju sååå typiskt mig att hitta fina kläder just nu!!

• star67

jag som var bråttom med lindex rean svårt att åka imorgon två sjuka barn hemma, men tänkte ändå lämna de hos min man, interviu kl 11 och har tid hos läkar kl14.15. trots att det är inte så mycket jag skulle handla men roligt att vara där tidigt, det är några skönhets produkter som jag är intresserad att köpa och kollar jeans till mig och kanske något fint till barnen om man hittar.
    tror ni det blir ta2 bt 1 på skönhets produkter också?? hur gjorde de föra året??
     om ja kanske hinner åka en timme innan min man åker till interviu.

• Rosenbarn
    puh fantast skrev 2010-01-18 20:33:50 följande:
    På Kappahl här i stan så behöver man kvitto för att reklamera. Och då satt lappen kvar, men jag fick inte byta fast det var hål. Hur det är på  Åhlens vet jag inte.
    De är ju jätte dåligt- de är ju hål....klart man ska få reklamera.De är ju fel på varan.Jag har inte behövt de
  • AochJsMamma

ang reklamation...enl lag krävs det att man ska kunna bevisa att varan är köpt hos dem. Är det tex i detta fallet Åhlens egna märke så är den ju uppenbarligen köpt på Åhlens eftersom inga andra säljer Åhlens egna märke...är det tex en katvig köpt på åhlens city och du vill reklamera men inte har kvitto så har de rätt att neka. Hänvisa till konsumentlagen och stå på dig, butiksanställda är fasansfullt dåliga på vad som gäller.

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AnkiFalun

nån mer som hört att det är 2 för 1 på allt på lindex from idag? så man inte sticker ner med 2 barn i onödan ;)

• Thegran
    AnkiFalun skrev 2010-01-19 08:06:07 följande:
    nån mer som hört att det är 2 för 1 på allt på lindex from idag? så man inte sticker ner med 2 barn i onödan ;)
    borde man inte få sms om det?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10